Angajaţii Consiliului Judeţean Braşov vor avea, din 15 februarie, obligaţia de a-şi îndeplini atribuţiile de serviciu în sistem digital, prin intermediul unei platforme informatice.
Sistemul digital utilizabil pe dispozitivele fixe (desktop, laptop) şi mobile (smartphone, tabletă) cu acces la internet, precum şi semnătura electronică pentru fiecare angajat sunt resursele pe care CJ Braşov le pune la dispoziţia salariaţilor instituţiei, au precizat reprezentanţii CJ Braşov.
Astfel, toţi utilizatorii înrolaţi în sistemul digital funcţional la nivelul Consiliului Judeţean – funcţionari publici cu atribuţii de conducere, funcţionari publici cu atribuţii de execuţie, personal contractual de conducere, respectiv de execuţie vor fi obligaţi, începând cu data de 15 februarie, să proceseze documentele în sistem digital şi să utilizeze semnătura electronică, a precizat sursa citată.
Aceasta este prima etapă în implementarea programului de digitalizare la nivelul administraţiei, proiect început în 2019 şi care se realizează prin intermediul finanţărilor europene nerambursabile. AGERPRES

 
							