Premierul Calin Popescu-Tariceanu a afirmat ca prioritatea ramane autostrada Bucuresti-Bors care corespunde coridorului IV paneuropean, insa Executivul doreste si realizarea autostrazii Transilvania, intrucat Romania are nevoie sa-si dezvolte infrastructura rutiera.
Primului-ministru a mentionat ca nu se pune problema rezilierii contractului pentru autostrada Transilvania, dar compania Bechtel trebuie sa accepte respectarea legislatiei romanesti. Potrivit premierului Tariceanu, contractul incheiat de vechea guvernare cu Bechtel prevedea plata in avans catre operatorul american a 250 milioane dolari, cheltuirea acestora urmand a fi decontata dupa finalizarea lucrarii. Seful Executivului a precizat ca o asemenea operatiune financiara reprezinta in mod real un imprumut acordat Bechtel de catre statul roman, iar acest lucru nu se poate face conform legislatiei romanesti si nu poate fi acceptat de catre actualul guvern.
Primul-ministru a anuntat ca, desi proiectul autostrazii Bucuresti-Constanta prevedea pentru 2007 darea in folosinta a sectorului Dragna-Fetesti, acesta a fost modificat astfel incat la inceputul sezonului estival 2006 sa se poata circula pe doua benzi pe aceasta portiune, ca si pe cea dintre Fetesti si Cernavoda.