UPC este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din România, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.178.000 de clienţi în 200 oraşe medii şi mari.
UPC a intrat pe piaţa din România în anul 1992. În anul 2005, UPC achizitionează Astral Telecom, cel mai mare operator naţional de CATV, urmând ca pe parcursul anului următor, Astral să fie integrat treptat în structura UPC.
Anii care au urmat au fost ani de consolidare şi optimizare a operaţiunilor UPC, s-au deschis centre de relaţii cu clienţi la standarde europene, au fost implementate sisteme centralizate de gestiune a datelor.
Anul 2007 aduce cu sine un rebranding, o noua viziune şi noi valori. Schimbările continuă şi în 2008, când se schimbă aproape în totalitate managementul companiei şi odata cu acesta şi strategia de business a UPC.
În cei peste 18 ani de activitate pe piaţa locală, compania a investit aproape 1 miliard de euro, devenind astfel cea mai mare investiţie americană directă din ţară. Anul trecut investiţiile în dezvoltarea companiei s-au ridicat la suma de 52 de milioane de euro.
De altfel, UPC România investeşte continuu în modernizarea reţelelor pentru a oferi produse şi servicii de calitate şi pentru a lansa, în mod constant, noi produse pentru clienţii săi. Toţi aceştia pot beneficia de toate cele trei serviciile oferite de UPC – televiziune, internet şi telefonie.
UPC România este afiliată la UPC Broadband, divizia europeană a grupului Liberty Global, Inc., una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din lume. UPC Broadband oferă servicii de televiziune, internet de mare viteză şi telefonie pentru 13,6 milioane de clienţi din 10 ţări europene: Ungaria, Austria, Cehia, Slovacia, Polonia, Elveţia, Irlanda, Germania, Olanda şi România.
Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantã, dar uneori prea complexă, trebuie să fie deschisă tuturor. UPC doreşte să facă lumea digitală accesibilă tuturor. Revoluţia digitală este pentru toţi, nimeni nu este exclus, iar lucrurile sunt simple şi accesibile.
Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. La data de 30 iunie 2010, LGI ofera servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum este Chellomedia în Europa (www.lgi.com).