Spitalul “construit” pe hârtie de Daniel Tudorache are panou publicitar de 100.000 de euro și machetă 3D de 30.000 de euro

Investiția de căpătâi a fostului edil al Sectorului 1, Daniel Tudorache, Spitalul de Urgență București, e încă departe de a deveni realitate. Licitația contractului de peste 500 de milioane de euro, lansată la începutul anului, s-a tot amânat, iar ultimul termen pentru deschiderea ofertelor e abia la sfărșitul lunii noiembrie. Dacă spital nu e, panou publicitar pentru viitoarea investiție există. Și nu unul oarecare. A costat 100000 de euro și a fost cumpărat prin achiziție directă în iunie, in doar 9 minute de la lansarea ofertei, de la o firmă care a câștigat mult din contracte cu administrațiile din București.

Spitalul de Urgenta București! Cel mai mare spital din Romania, in Sectorul 1. Dedicat relocării a trei spitale din București sub un singur nume. Proiect realizat de Primăria Sectorului 1. Inovație, tehnologie, performanță. Performanța în cel mai modern spital din Romania. În Sectorul 1“. Așa suna textul unei campanii publicitare, plătită de Primăria Sector 1 și care a rulat săptămâni bune la televiziuni. Era parte dintr-o strategie pre-electorală a fostul edil, Daniel Tudorache. Doar că spitalul prezentat în imagini nu era decât o simulare 3D, lucru sesizat de Clotide Armand la CNA, care a și interzis, de altfel, difuzarea sa.

Citiți articolul integral pe BuletindeBucuresti.ro