Guvernul României ar trebui fie o companie, iar politicienii ar trebui aibă în spatele lor specialiști profesioniști care le spună ce au de făcut”, declară Sorin Orzac, prim – vicepreședinte al Uniunii Naționale a Patronatului Român, Proprietar North Exclusive, în cadrul dezbaterii profesionale CLCC: “Şi cu asta ce-am făcut? Efectele pachetului de măsuri fiscale asupra economiei”.

De fiecare dată când am simțit că una dintre afacerile mele are o problemă am apelat la specialiștii noștri din domeniul fiscal. Dacă nu ești economist, trebuie să apelezi la profesioniști”, explică antreprenorul.

Sorin Orzac a insistat pe reducerea cheltuielilor: Orice Guvern ar trebui mai întâi să încerce să reducă la minim cheltuielile, iar ulterior să analizeze dacă sunt suficienți bani în ”compania” Guvern, să îi spunem așa. Dacă nu sunt, atunci trebuie să găsească soluții prin consultarea profesioniștilor; este atât de simplu. Pe oamenii aceștia nu-i interesează absolut nimic. Este adevărat că vor să rezolve doar situația aceasta, care este gravă (pierderea banilor europeni, ar fi un minus pentru oricare dintre cei care doresc să acceseze acești bani).”

Politicul nu va găsi o soluție care să mulțumească oamenii de afaceri.”

Noi ne dorim foarte tare ca ei să facă o nouă analiză  pentru a diminua cheltuielile, dacă ar reuși acest lucru atunci am putea rămâne cu fiscalitatea de azi. Cineva trebuie să își asume acest lucru, iar politicienii noștri își vor asuma cu greu acest aspect. Politicul nu va găsi o soluție care să mulțumească oamenii de afaceri. Toate măsurile pe care ei le iau se resfrâng asupra populației”, concluzionează prim-vicepreședintele Uniunii Naționale a Patronatului Român.

 

Înregistrarea întâlnirii „Şi cu asta ce-am făcut? Efectele pachetului de măsuri fiscale asupra economiei” poate fi urmărită integralAICI.

Reuniunile CLCC

Întâlnirea digitală a fost organizată de CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării, for ce reunește aproximativ 2.000 de companii, care consideră că libertatea economică, cea a comerţului și a comunicării sunt fundamentale, într-o societate democratică. Acesta susține și apără interesele membrilor săi în relație cu terți, sprijină schimburile de informații și experiență, întărirea relațiilor cu organizații profesionale naționale și internaționale și promovarea concurenței loiale.