csv_sigla.jpgAfirmă Răzvan Bâgiu, Director General al companiei CS VISION, în interviul acordat portalului www.Administratie.ro.

Compania deţine o soluţie completă de elaborare, gestionare şi avizare a documentelor de urbanism, soluţie care permite creearea unei reţele între consiliul judeţean şi primăriile aferente.

– Domnule Director General Răzvan Bâgiu, ce ne puteţi spune despre profilul de activitate al companiei CS VISION?

– CS Vision activează în domeniul implementării de business software şi de soluţii interactive, ambele fiind soluţii de tip custom. Pe partea de soluţii software CSV este specializată în Business Process Management (BPM). Soluţiile interactive pe care le dezvoltăm sunt interfeţe publice, indoor şi outdoor, reprezentând o tehnologie a comunicării între organizaţii şi persoane – concept nou pe piaţa românească. Terminalele produse de noi deţin licenţă de conformitate SREN, cele de outdoor fiind clasificate şi IP54 – singurele produse româneşti de gen având această certificare. Suntem Microsoft Gold Partner, cu competenţele Information Worker Solutions şi ISV. La acest moment CSVision este, probabil, cea mai importanta companie românească care activează în domeniul sistemelor interactive, având în portofoliu inclusiv implementări transnaţionale.

– Vă rog să ne prezentaţi balanţa CS VISION, respectiv Business Software şi Tom Touch Interactiv.

– Pentru anul 2009 balanţa CSV a fost 25% Busssines Software şi 75 % Tom Touch.
În anul 2009 am derulat un proiect, finanţat din fonduri structurale, Reţea de Terminale Informatice România-Bulgaria, derulat prin Consiliul Judeţean Constanţa, probabil cel mai valoros contract care presupune reţele de infokiosk-uri de exterior. Deţinem o soluţie completă de elaborare, gestionare şi avizare a documentelor de urbanism, soluţie care permite creearea unei reţele între consiliul judeţean şi primăriile aferente. Soluţiile dezvoltate de noi, dedicate managementului activităţilor desfăşurate la nivelul administraţiei publice locale, sunt înregistrate la Oficiul Român pentru Drepturi de Autor (ORDA). Tot anul trecut am lansat RiverRaft , o soluţie de gestionare a proceselor dinamice derulate pe Outlook.

– Căror domenii de activitate se adresează paleta de produse şi servicii CS VISION?

– CS Vision se adresează atât mediului de afaceri privat cât şi administraţiei publice locale. Soluţiile software de tip BPM, privind managementul activităţilor şi al instrumentelor de producţie, pot fi utilizate cu succes pe ambele tipurile de relaţii cu publicul. Soluţiile integrate conceptului de interfeţe publice reuşesc de asemenea să acopere toate necesităţile de comunicare între organizaţii şi cetăţean, câteva direcţii definindu-se clar. Ambientul interactiv este reprezentat de standuri şi aplicaţii pentru muzee, un exemplu fiind proiectul Antipa, cea mai mare restaurarea a unui muzeu, pentru care am dezvoltat şi implementat soluţii interactive multimedia. Sistemele urbane, constând în staţii de autobuz interactive şi totemuri pietonale, permit informarea şi comunicarea bilaterală între instituţii şi persoane. Zona tranzacţională, formată din sisteme de kiosk-uri utilizate pentru plata biletelor, a utilităţilor, etc, înlesneşte selectarea şi achiziţionarea de produse şi servicii, în condiţiile unei accesibilităţi sporite.

– Cum este deservită şi îmbunătăţită activitatea serviciilor din administraţia publică prin intermediul soluţiilor propuse de dvs.?

– Prin modernizare, soluţiile propuse de noi vor dinamiza procesele cronofage sau care necesitau un traseu al documentelor complicat. De asemenea permit o deschidere sporită în relaţia administraţie publică – contribuabil.

– Din rândul instituţiilor publice, cu cine aveţi încheiate proiecte sau sunt în curs de încheiere?

– Avem proiecte încheiate cu: Consiliul Judeţean Braşov, Consiliul Judeţean Constanţa, Primăria Municipiului Mangalia, Primăria Craiova, Primăria Sectorului 1 Bucureşti, ANCOM, Universitatea de Vest din Timişoara. Newton, soluţia integrată de management a activităţilor administraţiei publice, implementată la CJ Braşov, a primit în 2008 la ANIAP, titlul de soluţia anului.

– Ce influenţe au avut schimbările de ordin economic din 2009 asupra activităţii companiei?

– Anul 2009 a impus necesitatea unei repoziţionări strategice cu un focus pe BPM. Ne îndreptăm atenţia cu precădere spre proiectele finanţate din fonduri europene, proiecte cu un grad mare de vizibilitate. De asemenea, schimbările economice au dus la o reducere a cheltuiellilor pe fondul unei gestionării mai atente a resurselor umane, materiale şi financiare.

– Care sunt obiectivele strategice stabilite pentru 2010?

– Consolidarea poziţiei de lider pe segmentul BPM, diversificarea gamei de proiecte interactive şi a ariilor lor de utilizare, implicarea în proiecte de anvergură, obţinere unui grad ridicat de vizibilitate pentru firmă şi produsele sale.