Serviciile publice ale Primăriei Tulcea vor fi verificate în privinţa relaţiei cu cetăţenii

Toate serviciile de interes public ale Primăriei municipiului Tulcea sunt obligate ca până la sfârşitul săptămânii să stabilească coordonatele comunicării cu cetăţenii, a anunţat primarul Ştefan Ilie, după un experiment înregistrat şi făcut public la finele săptămânii trecute pe propria pagină de socializare care a dovedit că la numerele de telefon ale unor servicii publice nu răspunde nimeni.

Clipurile video publicate arată că două servicii importante în sezonul rece, Energoterm SA şi Servicii Publice SA, firme care se ocupă cu furnizarea căldurii şi, respectiv, cu colectarea deşeurilor şi deszăpezirea străzilor, nu pot fi contactate de contribuabili, motiv pentru care a cerut lămuriri ale situaţiei de la directorii celor două societăţi.

Mi s-a spus că până acum nu li s-a cerut aşa ceva şi că se vor acomoda cu aceste ‘pretenţii’. Azi (luni, n.red.), am testat din nou Energoterm SA. Am întrebat de la ce oră va fi căldură în cartierul Neptun şi mi s-a răspuns printr-un sms că după ora 18,00. Voi verifica dacă lucrurile stau chiar aşa“, a declarat primarul Ştefan Ilie.

Pe pagina de pe reţeaua de socializare, primarul a menţionat că până vineri, 6 noiembrie, toate serviciile publice trebuie să-şi pună la punct comunicarea primară obligatorie, adică mesaj şi apel cu răspuns la fiecare.

Ne-am învăţat de foarte mult timp să ne facem că plouă şi să fugim de răspunderea calităţii serviciilor pe care trebuie să le oferim populaţiei. Comunicarea aduce responsabilitate, sesizează problemele, identifică şi aplică soluţiile, atât cele imediate, cât şi viitoare. Comunicarea identifică şi strategia de dezvoltare, şi resursele umane şi cele financiare. Comunicarea stabileşte relaţii constructive între locuitori şi funcţionarii publici“, a precizat primarul Ştefan Ilie. AGERPRES