Servicii stomatologice premium, solutie de motivare suplimentara a managerilor din marile companii

taban_oana.jpgStatistic, in urma studiilor efectuate pe anul 2008, specialistii in domeniului resurselor umane sustin ca, companiile romanesti ofera abonamente medicale in proportie de 66%, iar asigurari medicale in proportie de 50% (sursa: studiul “Mercer’s Total Remuneration Survey 2008”), serviciile medicale stomatologice premium fiind rezervate de obicei categoriei top-management.

Un articol de Oana Taban, Director General DENT ESTET

Pana nu de mult, forta pietei de munca punea presiune pe angajatori datorita solicitarilor salariale nerealiste, acestea necorespunzand nivelului de experienta, de pregatire si de performanta ale candidatului. Presiunea pe bugete datorata crizei financiare internationale contrabalanseaza acum presiunea fortei de munca, companiile indreptandu-si din ce in ce mai mult atentia catre reducerea recrutariii si selectiei de personal, catre cresterea performantei angajatilor si mai ales catre retentia specialistilor de top.

Desi multe companii pot pierde angajati valorosi prin strategiile de restructurare, reorganizare si cost-cutting, beneficiile premium extra-salariale si motivationale, in special pentru categoria de specialisti, top-management si super top-management, raman in continuare un instrument de lucru util departamentelor de resurse umane.

Toate companiile care dovedesc maturizare in afaceri, care au grija de imaginea companiei dar si de angajatii acesteia, care isi doresc sa realizeze economii substantiale in aceasta perioada, care isi doresc sa motiveze dar si sa optimizeze retentia angajatilor buni, au in vedere, in elaborarea strategiei de depasire a crizei, contractarea in continuare a abonamentelor si asigurarilor medicale pentru angajati.

Modalitatile de premiere si impulsionare a resurselor umane prin beneficiile extrasalariale si motivationale care cuprind si abonamente stomatologice premium, depind insa foarte mult de marimea companiei si de gradul ei de dezvoltare. Sarcina de a elabora, in conditiile turbulentelor financiare, un program de beneficii care sa includa si segmentul medical, ii revine managerului de resurse umane al fiecarei companii, care va sti sa elaboreze o strategie de criza care sa gestioneze eficient problematica pastrarii celor mai buni oameni.

In ceea ce priveste cererea catre abonamentele serviciilor stomatologice ale pietei romanesti, se constata o crestere evidenta in ultimul an, in clinicile noastre,
DENT ESTET, din ce in ce mai multi angajatori solicitand abonamentele stomatologice corporate, in special pentru serviciile premium. Explicatia? Angajatii isi pierd interesul fata de beneficiile extrasalariale si motivationale “clasice”: tichetele de masa, tichetele cadou, telefonul mobil si costurile de transport – fiind considerate desuete pe piata ofertei angajatorilor.Prin urmare, angajatorii isi indreapta atentia catre beneficii care sa starneasca interes candidatului, sau care sa valorizeze angajatul roman.

Abonamentele stomatologice DENT ESTET pentru manageri includ toate serviciile de asistenta stomatologica, de la paleta de servicii standard pana la cele premium, diferentierea fiind facuta in functie de tipul de abonament ales. DENT ESTET ofera o serie de tratamente gratuit care includ, pe langa consultatie, plan de tratament si oferte de tratamente de urgenta si tratamente complexe ortodontice si implanturi ce suporta un discount de 10-15%.

DENT ESTET ofera si beneficii extrem de avantajoase membrilor familiei angajatilor, o grija deosebita acordand-o copiilor, astfel, in luna decembrie vom deschide o clinica noua – DENT ESTET 4 KIDS, printre primele de acest fel in Europa.

DENT ESTET 4 KIDS este o clinica destinata exclusiv asistentei stomatologice pe grupe de varsta mica si medie – copii si adolescenti.

Articol realizat de Ana Olaru