Pe 14-15 octombrie 2021, BusinessMark organizează o nouă ediție a „Tax & Finance Forum”, eveniment ce va avea loc online.
În cadrul evenimentului, ce va include o conferință și două seminarii de câte două ore, vom aborda cele mai importante aspecte și noutăţi legislative, cu impact fiscal, principalele provocări pentru contribuabilii români și soluții de adaptare la noile prevederi.
Alături de noi vor fi experți din domeniu, ce vor prezenta și analiza tendințe și politici fiscale, noutăți ale Codului Fiscal și Codului de Procedură Fiscală, noutăți privind digitalizarea administrației fiscale din România, SAF-T (Standard Audit File for Tax), prețurile de transfer, perspective și tendințe în inspecțiile fiscale, consolidarea fiscală: consolidarea în materie de impozit pe profit, consolidarea în materie de TVA, consolidarea și regimul de holding în România, discounturile la calculul impozitului pe profit etc.
SPEAKERII EVENIMENTULUI SUNT:
- GEORGIANA IANCU, Partener, Liderul Departamentului de impozite indirecte, EY România
- VIOREL SBORA, Transfer Pricing & DAC6 Partner, ATIPIC Solutions
- DAN BĂRĂSCU, Head of Tax, Partener, BDO România
- MITEL SPĂTARU, Tax Partner, Crowe România
- ALINA ANDREI, Partner, Cabot Transfer Pricing
- THEODOR ARTENIE, Head of Tax, Noerr
- CRISTI SECRIERU, Partner, ASP Advisors
- ALEXANDRU ONUȚĂ, Tax Director, NNDKP Consultanță Fiscală
- ADINA VIZOLI-ALEXANDRU, Director Servicii fiscale, PwC România
- LUCIAN DE MEZZO, Senior Manager, Grant Thornton
- RALUCA ANDREI, Avocat, Partener, Tudor, Andrei si Asociații SPARL, BDO România
- ROXANA POPA, Director Servicii fiscale, PwC România
- ADRIAN SIMIONESCU, Transfer Pricing Partner, TaxWise
- CRISTIANA OPREA, Senior Tax Manager, Crowe România
- CLAUDIU IONIȚĂ, Senior Tax Manager, BDO România
- CORINA IOANA TRAȘCĂ, Experienced Tax Consultant, Crowe România
Evenimentul vizează: directori financiari, directori generali, consultanți fiscali, controlleri financiari, directori economici, directori contabili, contabili, auditori, analiști financiari, antreprenori. În plus, participarea la eveniment echivalează cu 5 ore de pregătire profesională pentru membrii Camerei Consultanților Fiscali. Echivalarea orelor va fi efectuată exclusiv în baza menționării numărului carnetului la înscrire și a participării la eveniment.
Prima zi a evenimentului, 14 octombrie 2021, este dedicată unei conferințe, iar cea de-a doua zi a evenimentului, 15 octombrie 2021, include două seminarii a câte două ore, ce vor acoperi subiecte de fiscalitate de interes pentru mediul de afaceri.
Primul seminar este susținut de Crowe și abordează două subiecte: TVA – aspecte practice și cele mai recente modificări legislative TVA, Impozitarea persoanelor fizice – provocări recente în contextul actual.
Al doilea seminar este susținut de ATIPIC Solutions și abordează subiectul inspecțiilor de prețuri de transfer din 2021 – aspecte de evitat în contractele cu părți afiliate, implicațiile ajustărilor de prețuri de transfer, DAC6.
Prețul standard al unui bilet este de 150 lei + TVA (acces conferință – ziua I), 150 lei + TVA (seminarii), 220 lei + TVA (acces ziua I + ziua II). Discount de grup: 10% – 2 participanți, 15% – 3 participanți, 20% – 4+ participanți. Pentru detalii despre agendă și bilete, vă rugăm să consultați site-ul.