Locuitorii din 30 de unităţi administrativ-teritoriale din judeţul Tulcea vor putea avea acces on-line, începând de anul viitor, la informaţiile legate de datoriile pe care le au către autorităţi, ca urmare a implementării Registrului Agricol Electronic.

Consiliul Judeţean Tulcea a prezentat miercuri, într-o conferinţă de presă, rezultatele proiectului „Siera 2 – Implementarea la nivelul judeţului Tulcea a sistemului informatic integrat: Registrul Agricol Electronic”, care se derulează în 15 unităţi administrativ-teritoriale din judeţ.

„Mai avem un proiect cu acelaşi obiectiv care se derulează în alte 15 unităţi administrativ-teritoriale şi ne dorim să acoperim toate comunele şi oraşele din judeţ. Derulând acest proiect în mai mult de jumătate din judeţ, putem spune că Tulcea este unul din judeţele fruntaşe în ceea ce priveşte gradul de acoperire a Registrului Agricol Electronic”, a declarat coordonatorul proiectului, Mihaela Lungu.
Potrivit acesteia, provocarea proiectului derulat de CJ a constat în noile aplicaţii IT, Registrul Agricol Electronic urmând să funcţioneze la parametrii maximi cel mai probabil începând de anul viitor. „Deocamdată, aplicaţiile nu funcţionează la nivelul scontat. Încă mai avem probleme de adaptare, dar avem o perioadă de mentenanţă de cinci ani, iar furnizorul de servicii este alături de noi. (…) Prin aceste aplicaţii, orice persoană din unităţile administrativ-teritoriale acoperite de Registru va putea afla datoriile pe care le are la bugetul de stat şi le va putea plăti electronic”, a menţionat Lungu.

Pentru implementarea proiectului privind Registrul Agricol Electronic în 15 unităţi administrativ-teritoriale, CJ a realizat investiţii în valoare totală de 6.512.400 lei, pe lângă echipamentele electronice achiziţionate fiind acoperite şi cheltuielile legate de instruirea personalului din primării. AGERPRES