„Redefineste Braila” este titlul sub care s-a desfasurat la sfarsitul saptamanii, la Braila, la initiativa primarului, o dezbatere publica, la care au participat personalitati de origine braileana din toata tara, cu scopul de a se gasi un nou brand pentru orasul de la Dunare.
Primarul de Braila, Aurel Simionescu, a cerut sprijinul societatii civile pentru gasirea unui nou brand, o unei imagini clara de marketing administrativ, care sa duca la promovarea Brailei si reinvierea spiritului cosmopolit al orasului din anii lui de glorie.
Evenimentul a fost organizat de Asociatia Europeana „Dunarea”, in parteneriat cu autoritatile locale si federatia braileana a Uniunii Generale a Industriasilor din Romania si au fost aduse in dezbatere doua teme de interes major pentru comunitatea locala: realizarea Planului Urbanistic General al orasului si managementul proiectului de brand.
Cu aceasta ocazie a fost lansata si o provocare, un concurs international de urbanism si arhitectura intitulat „Braila cu fata la Dunare”. Actiunea a avut ca scop constituirea unui grup de parteneriat local, in care sa fie implicati reprezentanti ai sectoarelor majore ale comunitatii locale, precum mediul de afaceri, finante, autoritati locale, invatamant, voluntariat, care sa demareze procesul de branding al orasului, prin desfasurarea de actiuni concrete, care sa duca la realizarea scopului propus.
Au mai fost dezbatute teme precum „Mari personalitati ale culturii nationale originare din Braila”, „Imbunatatirea vizibilitatii Brailei in plan national si international, pentru atragerea vizitatorilor”, „Promovarea istoriei si a traditiilor locale in vederea imbunatatirii sentimentului de mandrie locala”, „Promovarea creativitatii si a inovatiei pentru cresterea audientei actului cultural” si „Imbunatatirea infrastructurii culturale si nonculturale”.