Reclamaţiile privind activitatea funcţionarilor Primăriei Cluj-Napoca vor ajunge direct la primar, susţine Emil Boc

boc_emil_2013.jpgPrimarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a anunţat că în toate sediile primăriei din cartiere, precum şi în cel central, vor fi montate cutii din lemn pentru reclamaţiile cetăţenilor, astfel că acestea nu vor mai trece prin mâna funcţionarilor, ci vor fi transmise direct primarului.

Emil Boc a explicat că a luat această hotărâre, deşi primăria are un sistem de recepţie şi analizare a plângerilor cetăţenilor, precum şi un site pe care oamenii îşi pot posta nemulţumirile, pentru că nu i se pare normal ca un funcţionar să fie cel care analizează o plângere care poate îl vizează personal.

“Aceste mesaje vor fi citite direct de către primar. Pot fi scrise lucruri confidenţiale pe care le consideră oamenii, nu vor ajunge la funcţionari. Prima dată va ajunge la primar, care îl va cerceta, dacă este vorba de un abuz, iar dacă este vorba despre o propunere, o va trimite la direcţia de specialitate. Este o altă modalitate de a comunica cu cetăţenii pentru a le afla părerile. Pentru că erau multe probleme de genul ‘nu mai scriem la primărie pentru că oricum cererea ajunge la primărie tocmai la funcţionarul pe care îl criticăm’. De data aceasta, nu va fi aşa, toate plângerile ajung la primar şi le voi analiza cu atenţie”, a declarat Emil Boc, miercuri, într-o conferinţă de presă.

Întrebat de jurnalişti cum va reuşi să-şi facă, în programul său de primar al celui mai mare al treilea oraş din ţară, timpul necesar pentru citirea scrisorilor trimise de clujeni, Emil Boc a replicat că “îşi va face”. “Voi avea timp, îmi voi dedica timp pentru aşa ceva, pentru că este important să cunosc impactul primăriei asupra oamenilor şi felul în care ei se raportează la activitatea primăriei”, a spus Boc. Primarul a mai spus că un angajat al primăriei va aduna scrisorile respective şi le va aduce direct la biroul său. AGERPRES