Proiectul de promovare turistică “Brăila – cultură, locuri, tradiţii şi obiceiuri străvechi” a ajuns la final

Proiectul “Brăila – cultură, locuri, tradiţii şi obiceiuri străvechi”, în valoare de peste un milion de lei, finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, care a avut drept scop promovarea obiectivelor turistice din Brăila, a ajuns la final, după cum a anunţat primarul Aurel Simionescu.

“Eu apreciez că a fost un moment pozitiv, de promovare a oraşului. Un lucru care nu s-a mai întâmplat de foarte multe vreme şi care, după aceea, multiplicat şi în anul acesta, şi în anii viitori, va putea conduce la o cunoaştere mai bună a oraşului, la o formă de promovare atunci când ne întâlnim cu diverse personalităţi, în momente în care se organizează diverse acţiuni la nivel municipal sau judeţean, atunci când se promovează turismul de către instituţiile naţionale şi suntem invitaţi să aducem la momentul respectiv elemente de promovare”, a spus Aurel Simionescu.

Şeful Direcţiei Strategii, Programe şi Proiecte de Dezvoltare, Relaţii Internaţionale, Iuliana Neagu, a precizat că a fost implementat de Primăria Brăila şi a pus în valoare bisericile vechi, clădirile din centrul istoric al oraşului, tradiţiile culinare şi costumele populare dunărene, Balta Mică a Brăilei, zonele protejate şi zonele inundabile din judeţ, cu scopul de a atrage cât mai mulţi turişti în oraşul de la Dunăre.

“La sfârşitul lunii martie, va fi disponibilă şi o pagină web www.brailaturistica.ro, unde vor fi postate toate informaţiile de pe parcursul derulării evenimentului, filmul de prezentare şi alte obiective turistice. Încercăm continuarea evenimentelor culturale la nivelul judeţului şi a municipiului, încercăm realizarea unui centru de informare şi documentare, tot pe axa 5 a programului Operaţional Regional, suntem în faza de elaborare a acestui proiect”, a declarat Iuliana Neagu. AGERPRES