Consiliul Judeţean Bacău beneficiază de o finanţare europeană de peste 2,8 milioane lei în cadrul unui proiect de optimizare a serviciilor oferite cetăţenilor de instituţie.

Preşedintele CJ Bacău, Valentin Ivancea, a afirmat, într-o postare pe pagina sa de Facebook, că prin această investiţie, birocraţia va fi eliminată, iar judeţul se va transforma într-unul smart.

„În cadrul Consiliul Judeţean Bacău încercăm să găsim soluţii de gestiune a informaţiilor de urbanism şi amenajarea teritoriului, iar cetăţenii şi persoanele juridice vor avea posibilitatea să descarce, să completeze şi să transmită către instituţie, formulare specifice. Această debirocratizare nu se rezumă numai la faza de depunere a unor acte ci, mai important, se extinde la procesarea, verificarea, redactarea şi urmărirea documentelor emise. Cetăţenii nu vor mai umbla după ştampile şi semnături pe tot felul de acte, nu vor mai trebui să umble de la o autoritate la alta”, a declarat Valentin Ivancea.

Proiectul Consiliului Judeţean Bacău este finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, iar finanţarea europeană este de 2,8 milioane lei. De la bugetul naţional, proiectul beneficiază de 438.000 lei, iar autoritatea locală contribuie cu circa 67.000 lei. AGERPRES