Continuarea reabilitarii tramei stradale este una din importantele realizari in 2005 ale Primariei Constanta, perioada in care au fost acoperite cu covor asfaltic aproximativ 150 de strazi si s-a ajuns, in prezent, ca aproape 80% din suprafata carosabilului constantean sa fie asfaltata.
Potrivit reprezentantilor administratiei locale, programul de asfaltare demarat in 2003, in valoare de 42 milioane de euro, este realizat cu finantare locala, fara garantii guvernamentale si ar trebui finalizat in patru ani. El prevede acoperirea cu covor asfaltic a tuturor arterelor rutiere si a trotuarelor din oras. Lucrarile sunt finantate in proportie de 45% de primarie si de 55% de antreprenorul general al lucrarii, firma Asroich, bani ce vor fi inapoiati acestuia de catre administatia locala, in rate, pe o perioada de 8 ani.

La capitolul nerealizari se inscrie stoparea reparatiilor capitale la un important pod din oras ce traverseaza calea ferata, lucrari incepute cu finantare de la Ministerul Transporturilor. „Noul guvern a refuzat sa aloce sumele necesare pentru repararea pasajului rutier, cu toate ca, conform unei expertize tehnice, podul punea in pericol circulatia autovehiculelor”, a afirmat primarul Radu Mazare.

La bun sfarsit nu poate fi dus nici proiectul de construire a soselei de coasta ce ar fi trebuit sa lege portul Tomis din Constanta de statiunea Mamaia, pentru ca nu a primit avizul Ministerului Mediului, considerandu-se ca o astfel de constructie ar incalca prevederile legale in vigoare. Investitia se ridica la 12 milioane de euro, din care 6 milioane euro ar fi provenit din fonduri europene, 1,5 milioane euro prin contributia guvernului si diferenta de bani ar fi fost suportata de administratia locala.