Primăriile din judeţul Vrancea au primit 3,8 milioane de lei pentru achitarea facturilor restante către firme.

Reprezentanţii Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Vrancea au precizat, marţi, că sumele alocate localităţilor vor fi utilizate exclusiv pentru achitarea obligaţiilor fiscale restante către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale, ale operatorilor economici care au prestat servicii sau au realizat lucrări de investiţii pentru primării.
Deocamdată, până la 10 octombrie, primăriile trebuie să trimită la Direcţia Generală a Finanţelor Publice cererile privind ‘solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2012’.

Ulterior, finanţiştii vor repartiza sumele defalcate din TVA şi care pot fi utilizate doar „pentru stingerea obligaţiilor fiscale restante către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat sau bugetele fondurilor speciale”. AGERPRES