In colaborare cu Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor, Directia Apelor Somes – Tisa organizeaza, pe 14 martie, la Institutia Prefectului Judetului Maramures, instruirea administratiei publice privind managementul situatiilor de urgenta.
La eveniment au fost invitati sa participe toti primarii din judetul Maramures, prefectul, subprefectul si presedintele Consiliului Judetean Maramures, precum si conducatorii unitatilor judetene detinatoare de lucrari de aparare impotriva inundatiilor si reprezentanti ai Inspectoratului Judetean pentru Situatii de Urgenta Maramures.
In cadrul intalnirii, urmeaza sa fie prezentate indatoririle fiecarei unitati implicate din „Manualul Primarului privind managementul situatiilor de urgenta in caz de inundatii” – un ghid orientativ la indemana persoanelor cu functii de raspundere de la nivelul localitatilor care gestioneaza situatiile de urgenta generate de inundatii. Instruirea va fi realizata de catre un reprezentant al Ministerului Mediului si Gospodaririi Apelor si Administratiei Nationale „Apele Romane”.