Angajaţii Primăriei reşiţene au trecut la ridicarea maşinilor abandonate pe domeniul public, de la începutul anului fiind identificate circa 350 astfel de autovehicule.

Aşa cum am promis la finele anului trecut, din ianuarie 2018, Primăria Reşiţa a început să ridice, de pe domeniul public, maşinile abandonate şi cele fără proprietar. Acum suntem la locaţia unei maşini abandonate, după procedurile stabilite de lege şi executate de Poliţia Locală, iar după cum s-a putut observa, aceasta nu mai există pe domeniul public, ceea ce înseamnă că mesajul a fost receptat corect de către deţinătorii acestor autovehicule. În continuare, Primăria Reşiţa acţionează pentru identificarea maşinilor abandonate şi eliberarea spaţiilor de parcare ocupate incorect„, a declarat şeful Serviciului Public – Direcţia de întreţinere şi reparaţii din Primăria Reşiţa.

Pentru maşinile identificate de reprezentanţii Poliţiei Locale Reşiţa sau pe baza reclamaţiilor, se întocmesc dosare şi se trimit somaţii proprietarilor. În cazul în care aceştia nu se conformează, Poliţia Locală trece la ridicarea autovehiculelor, pe baza unei dispoziţii. Procesul de ridicare şi sigilare a maşinii este înregistrat, după care autovehiculul este transportat în parcarea Serviciului Public – Direcţia de întreţinere şi reparaţii, urmând ca, după 30 de zile, acesta să fie valorificat.

Dacă în termenul de 30 de zile de la momentul ridicării apare proprietarul sau un solicitant ce deţine documente, acesta va plăti o amendă la Poliţia Locală, o taxă de ridicare şi transport, precum şi staţionarea, de 5 lei/zi. AGERPRES