Primăria Piteşti a anunţat că cetăţenii pot trimite sesizările pe messenger, ulterior urmând să fie implementată şi o aplicaţie pentru smartphone prin care să se asigure o comunicare directă cu administraţia locală.

Pe termen scurt, pentru 3-6 luni, vă solicităm să trimiteţi sesizările pe messenger, în inboxul paginii de Facebook a Primăriei Municipiului Piteşti. De aici, vor fi urgent direcţionate către serviciile sau direcţiile de resort. Trebuie să înţelegeţi că sunt foarte multe probleme şi că există o prioritizare de rezolvare, însă toate vor fi analizate şi vor intra în lucru. (…) Pe termen lung, avem în proiect crearea unor platforme de comunicare moderne, adaptate secolului XXI, de la site performant cu informaţii care dovedesc transparenţa totală a guvernării locale publice, la aplicaţii de tip Piteşti APP pe smartphone„, se arată într-o postare de pe pagina de Facebook a Primăriei Piteşti.

Conform aceleiaşi surse, noul primar Cristian Gentea a început „implementarea unei noi viziuni pentru Piteşti, diferită de ceea ce a fost în trecut„, care se va materializa printr-o serie de schimbări în funcţionarea administraţiei locale.

În următoarea perioadă, veţi constata eforturile şi munca depuse de primar şi angajaţii primăriei pentru schimbările în bine aşteptate şi dorite de noi toţi, iar acestea se vor vedea în timp. Comunitatea va căpăta identitate şi, treptat, în fiecare zi, vom creşte încrederea şi respectul reciproc. În acest sens, vă invităm să construim împreună căi de comunicare profesioniste, eficiente, care să vină în sprijinul dumneavoastră„, se mai menţionează în mesaj. AGERPRES