primaria alexandria.jpgEdilii de la Primăria Alexandria au hotărât montarea în trei zone diferite din municipiu a cutiilor poştale prin care pot fi preluate sesizări şi reclamaţii ale cetăţenilor. Responsabilul cu relaţiile publice de la Primăria Alexandria, Cristina Teodorescu, a declarat joi că se doreşte astfel îmbunătăţirea posibilităţilor de comunicare dintre administraţie şi localnici, pentru a se reduce numărul celor înscrişi la audienţe.

Potrivit sursei citate, sesizările vor fi preluate zilnic, iar răspunsurile se vor trimite petenţilor prin poştă în cel mult 30 de zile, în funcţie de complexitatea problemelor. Cetăţenii din reşedinţa judeţului Teleorman au însă şi alte căi de comunicare cu primarul Victor Drăguşin, care acordă audienţe în prima zi de joi a fiecărei luni.

De asemenea, pot fi trimise sesizări prin poştă pe adresa primăriei, un registru de sugestii şi reclamaţii aflându-se la poarta instituţiei după ora 16.00 a fiecărei zile. Există şi sistem de petiţii on-line pe site-ul primăriei, la dispoziţia cetăţenilor fiind şi blogul edilului şef. Telefonul cetăţeanului (0247/986), care funcţionează non-stop, este o altă cale de comunicare a alexăndrenilor cu municipalitatea. AGERPRES