Prefectii vor fi evaluati pentru activitatea din 2006

Activitatea din 2006 a prefectilor si a subprefectilor va fi evaluata, in perioada martie-aprilie, de catre Comisia pentru evaluarea inaltilor functionari publici, conform unei hotarari adoptate de guvern in sedinta din 24 ianuarie.
Evaluarea se va face pe baza unui raport intocmit de prefect, respectiv subprefect, care trebuie transmis pana la data de 28 februarie, si a unui raport intocmit de Ministerul Administratiei si Internelor (MAI) si transmis Comisiei de evaluare si, spre informare, guvernului. Raportul de evaluare intocmit de Comisia de evaluare pentru fiecare prefect si subprefect se va inainta guvernului, care poate solicita reanalizarea calificativului acordat.
Comisia pentru evaluarea performantelor profesionale individuale ale inaltilor functionari publici a fost stabilita prin decizia primului-ministru nr. 57/2006. Din aceasta comisie fac parte: presedinte – conf. univ. dr., Gheorghe Iancu, Universitatea Bucuresti; membrii – prof. univ. dr, secretar general al Ministerului Educatiei si Cercetarii, Adrian Gorun, secretarul general al Agentiei Nationale pentru Sport, Gavrila Alexe, secretarul general al Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, Eugen Ispas, prof. dr. Peter Buchwald; membrii supleanti – secretarul general al Ministerului Economiei si Comertului, Viorel Palasca, secretar general adjunct al Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, Constanta Pana. Initiatorul actului legislativ este MAI.