lexusrx_450h_mica.jpgLexus RX fost desemnat pentru a noua oara consecutiv brandul ce ofera cel mai inalt grad de satisfactie clientilor din Marea Britanie, conform studiilor JD Power in colaborare cu revista „What Car?”. Lexus RX a obtinut 853 de puncte dintr-un total de 1000, clientii apreciind fiabilitatea modelelor din aceasta gama, precum si serviciile post-vanzare.

„O mare parte dintre modelele din gama RX care au fost incluse in sondaj sunt hibride, iar faptul ca primele locuri ale acestui studiu sunt ocupate de autovehicule hibride arata faptul ca masinile care promoveaza preocuparea pentru mediul inconjurator aduc si o mare satisfactie proprietarilor”, declara Steve Fowler, editor al revistei „What Car?”.

In acelasi timp, Lexus se afla pe prima pozitie a clasamentului JD Power „Initial Quality Study” realizat in SUA. Criteriul principal conform caruia a fost intocmit clasamentul american a fost numarul problemelor intalnite de soferi in primele 90 de zile de utilizare a masinii. Modelele Lexus au generat 84 de probleme la 100 de unitati, in timp ce urmatorul brand clasat detine modele cu 90 de probleme la 100 de exemplare. Lexus este prezent pe primele locuri in topul JD Power de multi ani, aproape de la lansarea marcii, clientii Lexus apreciind calitatea, performantele si fiabilitatea modelelor.

Studiul realizat de JD Power in Marea Britanie in colaborare cu revista „What Car?” a inclus 29 de branduri si 101 de modele, 15, 700 de clienti exprimandu-si parerile in ceea ce priveste 77 de atribute diferite ale autovehiculelor. Modelele incluse in studiu au fost punctate pe o scala de la 0 la 1000 de puncte, participantii la acest test evaluand atribute grupate in patru tipuri de masuratori ale gradului de satisfactie: calitate, fiabilitate, atractia fata de autovehicul – design, performanta, confort si dotari – si nivelul service-ului plus costurile de intretinere.

Despre J.D. Power si Asociatii

J.D. Power efectueaza sondaje privind satisfactia clientilor in numeroase tari din lume: Europa (Franta, Germania, Marea Britanie), America de Nord (Canada, Mexic, Statele Unite), zona Asia-Pacific (China, India, Indonezia, Japonia, Malaezia, Noua Zeelanda, Filipine, Taiwan, Thailanda) si Africa (Africa de Sud). Industria auto foloseste aceste sondaje pentru a stabili standarde internationale, cu scopul de a masura si spori satisfactia clientilor. De asemenea, clientii primesc informatii sigure si corecte despre diferite modele si marci.

Articol realizat de Mariana Semcu.