Consiliul Judeţean Suceava, prin intermediul Centrului Naţional de Informare şi Promovare Turistică, a promovat proiectul ”Paştele în Bucovina’‘ la Târgul de Turism al Republicii Moldova, a declarat preşedintele CJ Suceava, Ioan Cătălin Nechifor. Evenimentul, aflat la prima ediţie, a fost organizat la Palatul Republicii din centrul oraşului Chişinău, în perioada 5 – 8 martie.

În cadrul acestui târg, CJ Suceava a beneficiat de un stand cu o suprafaţă de opt metri pătraţi, principalul obiectiv constituindu-l promovarea Paştelui în Bucovina şi a ofertelor turistice specifice Sărbătorilor Pascale. Totodată, s-au prezentat ofertele turistice pentru anul 2015, propuse de asociaţiile turistice de profil şi operatorii de turism locali. Pentru a asigura o mai bună vizibilitate a tradiţiilor şi obiceiurilor pascale din zona şi pentru a creşte atractivitatea standului un meşter popular a oferit demonstraţii de încondeiere a ouălor.

Potrivit lui Nechifor, peste 4.700 de vizitatori, precum şi reprezentanţi ai mass-mediei locale, au trecut pragul unicului târg de turism din Republicii Moldova din cursul anului, unde au fost prezentate cele mai noi tendinţe din industria turismului. Prima ediţie a târgului a reunit firme de profil, agenţii de turism şi tour-operatori, hoteluri şi pensiuni, organizaţii de promovare a turismului din Moldova, Bulgaria şi România, ce au prezentat oferta turistică a sezonului estival, dar nu numai.

Materialele de informare şi promovare turistică puse la dispoziţia vizitatorilor, cu titlu gratuit, au constat în hărţi turistice, broşuri de prezentare generală a judeţului în limbile română şi rusă, CD-uri de prezentare a turismului balnear, calendarul evenimentelor turistice din judeţul Suceava, pliante de la diferite structuri de primire turistică şi programul ”Paştele în Bucovina 2015”.

Pe parcursul celor patru zile de târg, persoanelor interesate li s-au furnizate informaţii cu privire la obiectivele şi atracţiile turistice din judeţ, evenimentele anuale organizate de CJ Suceava, infrastructura turistică, respectiv infrastructura de transport, de cazare, de alimentaţie publică, de agrement şi de tratament, tipurile de turism practicate în judeţ, ofertele pentru sărbătorile pascale, precum şi materiale de promovare turistică. AGERPRES