CEO-ul celei mai mari bănci din România, Banca Transilvania, a fost prezent într-un panel de discuții alături de alți lideri de top din sectorul de business românesc, organizat în cadrul Microsoft Envision Forum 2021Omer Tetik a declarat că, odată cu pandemia, planurile de digitalizare existente la nivelul băncii au trebuit accelerate, deși nu toată lumea era pregătită pentru aceste schimbări.  

În opinia lui Omer, cel mai important canal de interacțiune pentru organizația pe care o conduce este rețeaua băncii, iar faptul că agențiile au fost deschise și în perioada de lockdown a generat un sentiment de siguranță și de normalitate pentru mulți dintre clienți. Cu toate acestea, Banca Transilvania a avut peste 20 de implementări tehnologice noi în 3 luni, încercând astfel să răspundă provocărilor perioadei, dar și solicitărilor venite din partea clienților.

Urmăriți intervenția completă a lui Omer Tetik dar și a celorlalți invitați din cadrul panelului Microsoft Envision Forum 2021disponibilă acum on demand. Colegele de discuție au fost Liudmila Climoc, CEO la Orange România, Amelia Costache, EMEA Intelligent Automation Leader la Ernst & Young și Alina Orban, General Manager ad Interim la Microsoft România.