MCTI continua initiativele de coordonare a solutiilor de e-Guvernare

Reprezentantii principalelor institutii din administratia publica centrala, responsabile cu dezvoltarea si implementarea programelor de e-Guvernare, s-au reunit pe 19 februarie, la initiativa Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei (MCTI) in cadrul dezbaterii pe tema e-Guvernarii.
In introducere, secretarul de stat pentru Tehnologia Informatiei, Zoltan Somodi, a prezentat modelul unui proiect de consultanta pentru institutii din administratia publica centrala, subliniind necesitatea eficientizarii competentelor, abilitatilor, cunoasterii, modului de conducere si claritatii in institutiile mentionate.

“Sunt foarte multe lucruri ce ar trebui discutate pe subiectul e-Guvernarii, trebuie sa avem o gandire comuna, strategica, pe termen lung. Obiectivul principal este de a oferi servicii publice prin mijloace electronice, utilizand cat mai eficient fondurile disponibile”, a declarat secretarul de stat pentru IT, Zoltan Somodi.

Participantii la seminar au propus solutii referitoare la standardizarea serviciilor de e-Guvernare, rolul si responsabilitatea directorului de IT din cadrul institutiilor publice, al specialistilor din administratia publica, solutii de promovare a bunelor practici, conform modelului european. Agenda seminarului a mai cuprins posibilitatea de interoperabilitate a registrelor nationale, dar si necesitatea de a defini obiective pe termen lung in domeniul administratiei publice.

Seminarul pentru solutii de e-Guvernare