marketing_succes.jpgJoi, 23 octombrie, începând cu ora 19.00 la sediul IAA Romania, IAA Young Professionals revine cu o ediţie specială a Serii YP dedicată sportului, managementului acestuia şi performanţei sportive.

Întâlnirea îi are ca invitaţi pe Răzvan Burleanu – Preşedinte FRF, Mihai Bârsan – VP Marketing Ursus Breweries, Georgiana Miron – Director Marketing şi Comunicare Groupama Asigurări, Alex Găvan – alpinist de mare înălţime şi Radu Restivan – Sports PR Manager Dăescu Borțun Olteanu, care vor vorbi despre despre urcuşurile şi coborâşurile din marketingul sportiv.

Sportul este un produs care are nevoie de marketing şi de o promovare pe măsură într-o piaţă pe care există o cerere foarte mare pentru succes. Cum gestionăm deci succesul sau eşecul? Cum vindem performanţa? Cum capitalizăm pasiunea şi perseverenţa? Cum arată marketingul succesului?

Fotbal, tenis, box, alpinism sau atletism, toate au un lucru în comun: acela că, oricare ar fi disciplina sportivă în cauză, aceasta trebuie tratată ca un produs pentru a i se asigura o strategie de marketing de succes. Marketingul sportiv este unul complex şi are misiunea dificilă de a gestiona atât succesul, cât şi momentele în care performanţa nu atinge cele mai înalte cote.

Aşadar, pe 23 octombrie la Sediul IAA România (Calea Victoriei 126, etaj 3, în incinta Teatrului Act), tinerii din marcomm şi cei pasionaţi de acest domeniu sunt invitaţi la încă o întâlnire din seria evenimentelor marca Seara YP: Marketingul succesului. Pentru confirmarea prezenţei vă rugăm să folosiţi formularul de înregistrare de pe www.iaayp.ro/mksportiv . Participarea este gratuită, însă locurile sunt limitate!