siveco-7martie.jpgSIVECO Applications eficientizeaza fluxul operatiunilor de calcul al retributiei angajatilor

In contextul modernizarii institutiilor publice, achizitia de solutii particularizate pentru eficientizarea activitatilor reprezinta o necesitate. Avand o experienta consistenta in furnizarea de solutii pentru administratie, SIVECO Romania a dezvoltat, in cadrul pachetului sau ERP (Enterprise Resource Planning) SIVECO Applications, o componenta distincta, care rezolva punctual cerintele activitatii de salarizare a personalului.
Inglobata intr-un sistem ERP complex, componenta de Management al Salarizarii Personalului permite gestiunea principalelor elemente salariale: avansuri, prime, sporuri, retineri, taxe si deduceri, avand o utilitate crescuta in eficientizarea activitatii responsabililor din cadrul departamentului Personal din institutiile publice.

Solutia dezvoltata de SIVECO Romania pentru suportul operatiunilor subinscrise domeniului salarizarii permite, spre exemplu, definirea avansului chenzinal atat ca suma fixa, cat si ca procent. Definirea de sporuri se poate face, prin intermediul aplicatiei, intr-un mod mult mai facil decat era posibil prin mijloace traditionale. Aplicatia este capabila sa genereze aceste sporuri corespunzator diferitelor niveluri din structura organizatorica (institutie, departament, salariat), aplicand procente diferite in functie de situatie.

O alta functionalitate importanta a componentei de Management al Salarizarii o reprezinta calculul automat al deducerilor. Sub acest aspect, componenta are incorporat algoritmul legal de calcul al deducerilor, utilizatorul urmand sa introduca numai persoanele aflate in intretinerea salariatului. O atentie deosebita este acordata retinerilor de tip CAR, rate, pensie alimentara, sindicat etc., situatiile de acest fel fiind des intalnite in practica salariala a institutiilor. Retinerea poate fi o suma fixa sau un procent aplicat la o suma care se calculeaza dinamic. Este de precizat ca pentru o retinere se poate defini atat soldul initial, cat si beneficiarul (persoana fizica sau persoana juridica).

Managementul Salarizarii interactioneaza in mod optim cu celelalte componente ale sistemului ERP, prin fluxuri complexe de lucru. Practic, orice informatie valorica generata de componenta de Salarizare are reflectare imediata in componenta de Management Financiar-Contabil si in componentele conexe.

Prin implementarea in institutiile publice a solutiei de Management al Salarizarii dezvoltata de SIVECO, angajatii au siguranta ca activitatea departamentului de Personal se bazeaza pe un sistem coerent, obiectiv, care ia in calcul toti factorii de eficienta si productivitate a salariatilor.

Avand o importanta strategica pentru bunul mers al activitatii institutiei, Managementul Salarizarii modeleaza in mod automat fluxul operatiunilor de Personal, oferind functionarilor suport informatic pentru analize financiare, previziuni si luarea deciziilor in domeniul acordarii de drepturi salariale si bonificatii salariatilor proprii.

Aceasta solutie reprezinta, in consecinta, un pilon de baza al ofertei pe care SIVECO Romania o propune institutiilor publice, fiind un instrument eficace, validat de repetate implementari de succes.