Edenred cumpără Euroticket, al patrulea furnizor autohton de tichete de masă şi cadou

edenred logo.jpgPotrivit Edenred, tranzacţia se înscrie în strategia liderului mondial în astfel de servicii de a-şi creşte cota pe pieţele prezente. Compania are 6.000 de angajaţi, operează în 40 de ţări pentru 500.000 de companii private şi publice, cu 33 de milioane de utilizatori şi 1,2 milioane de puncte de vânzare afiliate.

Euroticket are peste 3.000 de clienţi pe piaţa autohtonă şi deţine o cotă de circa 5%. În 2009, compania a raportat o cifră de afaceri de 53 milioane de euro. În urma achiziţiei de 5,5 milioane de euro, Edenred şi-a majorat cota de piaţă în România la 40%.

Până în toamna anului trecut, tichetele de masă şi cadou au fost beneficiul cel mai des oferit de companiile private din România, potrivit studiului Paywell 2010 al PricewaterhouseCoopers, piaţa de tickete de masă şi tichete cadou fiind estimată la circa un miliard de euro.