ecotic_pliant.jpgIncepand din luna mai, ECOTIC a dat startul unei campanii de informare catre asociatiile de proprietari din Botosani, Timisoara si sectorul 6 din Bucuresti, alaturi de companii de salubritate din aceste orase: Urban Serv Botosani, Retim Ecologic Service din Timisoara si Urban Bucuresti. Zeci de mii de persoane au aflat unde si cum pot preda responsabil DEEE.

Domnul Ionescu locuieste intr-un oras din Romania. Este un om normal, sta intr-un apartament de bloc amenajat in asa fel incat sa aiba cat mai mult confort. Sigur ca in casa dansului si-au gasit locul binemeritat o masina de spalat, un frigider si un televizor, si inca multe alte echipamente electrice si electronice. Numai ca domnul Ionescu are aceste echipamente cam de mult timp si ar fi bine sa le schimbe cu unele noi. Macar unele din ele care sunt foarte, foarte vechi. Dar cu cele vechi ce sa faca? Sunt grele si mari, cu masina dansului nu le poate transporta. Sa inchirieze trasport, l-ar costa cat nu face.

Insa intr-o dimineata de mai, domnul Ionescu vede in avizierul de la bloc un afis care ii spune clar cum poate sa predea orice echipament invechit. „Utila aceasta informatie!” se gandeste domnul nostru, unul dintre zecile de mii de romani care au gasit in avizierele blocurilor unde locuiesc raspunsul potrivit referitor la predarea DEEE.

Si asta pentru ca, incepand cu luna mai, ECOTIC, alaturi de Urban Serv Botosani, Retim Ecologic Service si Urban Bucuresti, au pornit o campanie foarte clar targetata de comunicare catre asociatiile de proprietari din Botosani, din Timisoara si din sectorul 6, Bucuresti. Cel mai eficient este sa comunici direct acolo unde este nu numai publicul tinta, ci si problema, caci foarte multe DEEE din Romania se afla in locuintele oamenilor.

Zeci de mii de oameni au fost astfel informati despre cum se pot debarasa corect de deseurile de echipamente electrice si electronice, informatiile din afisele create de catre ECOTIC si distribuite de companiile de salubritate, intr-un efort comun, fiind foarte utile. Astfel, in Botosani au fost deja informate aproximativ 50.000 de persoane din 49 de asociatii, in Timisoara au fost deja distribuite aproape toate afisele din cele 2.000 produse pentru cele doua luni de campanie, la fel ca si in Bucuresti.

Multumim pentru sprijin companiilor Urban Serv Botosani, Urban Bucuresti si Retim Ecologic Service pentru implicarea intr-un circuit de comunicare ce are multe avantaje si, speram noi, rezultate pe masura. Vom reveni cu informatii despre rezultatele acestei campanii.