Conferinta “Smart Marketing” are loc in Bucuresti, pe 30 septembrie si 1 octombrie

smart_marketing.jpgBusinessMark, in parteneriat cu Biroul Cannes Lions Romania, anunta organizarea evenimentului SMART MARKETING, ce se va desfasura in zilele de 30 septembrie si 1 octombrie 2015 la Hotel Radisson Blu din Bucuresti. Programul primei zile a evenimentului va anticipa asteptarile specialistilor in marketing si comunicare din mediul de business oferind informatii si discutii utile in ceea ce priveste tendintele din acest sector.

Printre temele discutate se vor afla: Cum ne conturam o strategie de content marketing adaptata obiectivelor companiei? Content by storytelling; Social media. Tips & tricks pentru optimizarea strategiei de Facebook, LinkedIn, Google+, YouTube, Instagram; Cum cream strategia de content marketing in social media; Cum analizam si masuram eficienta campaniilor de social media; Cum crestem in mod eficient traficul pe site-ul de companie? SEO strategies. Care sunt cele mai frecvente greseli? Solutii SEO la indemana ta, budget free; Campaniile de search si importanta lor pentru cresterea business-ului; Campaniile de remarketing; Newsletter & Direct mailing. Cum ne construim strategia? Display advertising – costuri vs. eficienta. Care sunt opțiunile pe care le avem pentru o campanie de display advertising?

Temele vor fi dezbatute de specialisti in domeniu precum:

– Andreea Mihai, Marketing Director, Carrefour Romania

– Mihaela Mureșan, Deputy Marketing Manager SEE, IKEA SEE (Croatia, Romania, Serbia, Slovenia), IKEA Group

– Natalia Stroe, Head of Marketing & Business Development, Coca-Cola Hellenic Romania

– Elisabeta Moraru, Industry Manager, Google

– Simona Stoica, Marketing Manager, Lenovo Romania

– Aura Cadiş, Senior Project Manager, Horváth & Partners Management Consulting

– Elena Badea, Associate Director, Head of Branding, Marketing and Communication, EY Romania

– Elena Dobre, Digital Marketing Strategist

– Carmen Soare, Chief Marketing Officer, NN Asigurari de Viata

– Raluca Păuna, Advertising & Brand Manager, Blue Air

– Felix Tătaru, Președinte, GMP Group; Senior Vice President, IAA

– Cecilia Tănăsoiu, Managing Director Prometheus – The Group

– Radu Bătrînu, Marketing Director, Flanco

Cea de a II-a zi a evenimentului va concentra discutii despre trendurile in marketing contemporan, eficienta creativa si Branding, dublate de predictii si analize legate de evolutia industriilor de PR, design, packaging si comunicare digitala ce vor fi illustrate cu studii de caz de la cea mai recenta editie a Cannes Lions, cel mai reputat eveniment dedicat gandirii creative la nivel global.Evenimentul va reuni speakeri de renume pentru a oferi tips&tricks si studii de caz utile oricărui profesionist din domeniu; printre acestia se numara:

– Raluca Iacob, Head of strategy, Publicis si Jorg Riommi, Creative Director, Publicis

– Catalin Dobre, Executive Creative Director, McCann

– Vlad Tomei, Mihai Gheorghe, Supersomething

– Mihai Fetcu, Creative Director, Geometry

– Alina Buzatu, Head of PR and Strategy, Geometry

– Alina Damaschin, Creative Leader & Head of Consumer PR, Rogalski Damaschin PR

– Laurentiu Dumitrescu, Managing Partner, Digital Star – Viitorul brandurilor digitale

– Teo Migdalovici, Ambasador Cannes Lions

Pentru detalii și înscrieri, accesează www.business-mark.ro sau contactează organizatorii la numerele de telefon 021.313.98.19 sau pe adresele de mihaela.ciobanu@business-mark.ro și office@business-mark.ro.