Comuna Şelimbăr este prima localitate din ţară care lansează serviciul digitalizat de livrare al documentelor în căsuţă poştală – Docubox, a anunţat primăria acestei localităţi, pe pagina oficială de Facebook.

Comuna Şelimbăr anunţă lansarea serviciului public Docubox, prin care documente necesare în relaţia cu administraţia locală pot fi primite sau transmise, la orice oră din zi sau din noapte, prin intermediul unei căsuţe poştale. Sistemul, unic în ţară, este implementat prin programul „CityManager” de digitalizare a administraţiei locale.

Cetăţenii pot accesa secţiunea Docubox de pe site-ul oficial al Primăriei, unde vor selecta formularul necesar, îl vor completa electronic şi îl vor transmite. Înregistrarea formularului se va prelucra, se va confirma, apoi cetăţeanul va fi notificat când poate depune/ridica documentele în original de la Docubox, utilizând un cod numeric sau un QRCode unic. Căsuţa poştală este instalată în curtea Primăriei Şelimbăr, anunţă administraţia locală.

„Digitalizarea Comunei Şelimbăr continuă şi putem spune cu mândrie că oferim servicii moderne, accesibile cetăţenilor noştri. Nu am făcut un slogan din digitalizare, putem vorbi fără modestie de realitate. Le mulţumesc tuturor locuitorilor comunei pentru că accesează şi folosesc în mod curent serviciile electronice pe care noi am propus-o în interacţiunea cu locuitorii”, a declarat primarul comunei Şelimbăr, Marius Grecu. AGERPRES