algeco_mica.jpgLa mijlocul anului 2009, Algeco avea 731 de unităţi pe piaţă. Daca luăm în considerare că la sfârşitul aceluiaşi an, Algeco avea în piaţă 835 de unităţi, media creşterii lunare este în jurul cifrei de 20 de unităţi. Deşi construcţiile s-au confruntat cu un colaps financiar, compania a reuşit o creştere chiar şi în vremuri de criză. Succesul a constat în orientarea către alte domenii care s-au dovedit a fi ţinte concrete în dezvoltarea companiei Algeco. Acest lucru se evidenţiază prin atingerea sumei de 981 de unităţi aflate în piaţă, în septembrie 2010.

Proiectul de extindere a Şcolii Americane

Şcoala Americană este unul dintre cele mai importante proiecte ale companiei. Anul acesta s-a mai făcut o extindere. Produsele folosite au fost din gama premium, o linie nouă în toată Europa.

La Şcoala Americană învaţă copii de diplomaţi, iar cerinţele sunt ridicate. După zece zile în care au terminat ansamblul, părinţii şi copiii care învaţă aici au făcut o vizită şi au rămas impresionaţi.

Între timp, numărul de copii s-a mărit şi Şcoala Americană a mai solicitat două săli de curs de la Algeco. Practic, s-a trecut de la 300 mp la 750 mp. Sălile de curs sunt dotate cu bariere de vapori, iluminatul vine din lămpi încastrate în pereţi, iar podeaua e acoperită cu un material perfect antifonat încât nici nu ţi se aud paşii. Materialele sunt uşor de întreţinut, sunt ignifuge – vata minerală din perete nu permite focului să treacă, nu sunt alergice şi nu reţin praful.

Algeco se ocupă şi de achiziţionarea mobilei din interior, având colaboratori în domeniu.
Gamele oferite de companie au confirmat eficienţă atât structurală cât şi din punct de vedere al costului de utilizare şi întreţinere. Calitatea la standarde europene, flexibilitatea, soluţiile oferite, au făcut din Algeco lider pe piaţă.

Aşadar, Algeco este o companie care a înregistrat creşteri, o companie care pe timp de criză a urcat graţie avantajului competitiv, managementului peste medie şi leader-ship-ului în piaţă.

algeco_scamericana.jpg