Administraţia municipiului Baia Mare va deschide în cel puţin două luni un call-center operabil non-stop unde cetăţenii să semnaleze disfuncţiunile apărute în sistemul serviciilor publice. Administraţia locală are în vedere serviciile de apă, canal, poliţie locală şi transporturi locale pe rutele urbane şi rurale.
„Va fi un call-center integrat care va cuprinde servicii publice, inclusiv administraţia locală, un loc unde cetăţeanul să sune pentru orice fel de problemă cu care se confruntă în raport cu autoritatea locală şi serviciile publice. Avem în vedere problemele legate de drumuri, zone verzi, ordine publică chiar, câinii fără stăpân, transportul în comun, circulaţie, avarii la conductele de apă, de canalizare cât şi deszăpezire. Un serviciu integrat care să preia rapid orice solicitare a cetăţenilor, dar şi pentru a scurta timpul de intervenţie”, a precizat, marţi, primarul municipiului Baia Mare, Cătălin Cherecheş.
Call-center-ul va fi subordonat şi coordonat de administraţia municipiului Baia Mare. Primarul Cătălin Cherecheş a mai precizat că înfiinţarea centrului integrat i-a fost sugerată de administraţia celor trei firme aflate în subordinea primăriei, dar şi de reacţia lentă a dispeceratului companiei de apă Vital, în momentul când edilul a solicitat intervenţia echipei operative. AGERPRES