archibus_logo.jpgOrganizațiile din sectorul public sunt așteptate să ofere o administrare din ce în ce mai eficientă a activelor din portofoliu, în timp ce ele operează într-un mediu caracterizat de creșterea gradului de reglementare, bugete fluctuante și schimbări demografice permanente. Având în vedere această provocare, devine esențială urmărirea, gestionarea și raportarea informațiilor privind proprietățile și infrastructura. În acest fel, administrația își susține cu succes mandatul dar activează, concomitent, spre reducerea costurilor operaționale legate de cladiri.

Lumea digitală actuală oferă oportunități remarcabile pentru administrația publică. Activele corporale, cum ar proprietățile imobiliare, clădirile, echipamentele și infrastructura au o importanță crucială pentru performanța instituțiilor din acest sector. Prin administrarea eficientă a acestora se poate răspunde mai bine schimbărilor, reducând în același timp costurile operaționale și îmbunătățind gradul lor de utilizare. Pentru situatia economică actuală, în care se pune din ce în ce mai mare accent pe eficiență, economie și performanță în contextul limitării fondurilor ne întâlnim des cu problema găsirii de instrumente și soluții care să poată asigura toate aceste deziderate.

Soluția informatică nr. 1 la nivel mondial pentru patrimoniul de cladiri si terenuri, managementul infrastructurii și facilities management este ARCHIBUS. Cu peste 7 milioane de utilizatori în 190 de țări și 35 de ani de experiență, ARCHIBUS economisește, pentru organizațiile care o utilizează, mai mult de 100 de miliarde de dolari anual. ARCHIBUS permite administrațiilor să folosească o singură soluție informatică integrată, atât pentru colaborarea între departamente cât și pentru a lua decizii strategice care să optimizeze returul pe investitie, să scadă costurile aferente activelor şi să mărească durata de viata a cladirilor si echipamentelor.

Platforma ARCHIBUS deține un modul dedicat managementului în administrație. El oferă utilizatorilor săi avantaje precum:

– raportarea cuprinzătoare care simplifică procedurile de respectare a reglementărilor în domeniu

– îmbunătățirea eficienței operaționale și evitarea cheltuielilor inutile, minimizând și optimizând achiziționarea, utilizarea și întreținerea activelor corporale și a infrastructurii

– depozitarea centralizată a tuturor informațiilor asociate cu activele specifice și cu portofoliul de proprietăți, pentru a îmbunătăți bugetarea și luarea de decizii strategice

– simplificarea proceselor de lucru pentru a crește productivitatea și a reduce costurile de întreținere.

Centralizarea informațiilor legate de proprietăți și spații oferă posibilitatea de a genera rapoarte care să identifice grafic tipurile și durata de utilizare a spațiilor respective. În același timp, modulul analizează diferitele scenarii de utilizare a spațiului pentru o mai bună planificare a expansiunii și/sau consolidării în viitor.

archibus_grafic.jpg

Pentru maximizarea activelor și resurselor, modulele ARCHIBUS pentru management în administrație analizează valoarea și performanța activelor pentru a prioritiza mai bine cheltuielile de capital și a gestiona ciclul de viață al activelor fizice, cum ar fi proprietățile, clădirile și echipamentele, inclusiv cheltuieli curente precum piese și consumabile. El îmbunătățește utilizarea generală a spațiului prin intermediul rapoartelor complexe care detaliază gradul său de ocupare.

Reducerea costurilor de operare și întreținere este asigurată prin creșterea gradului de informare, proces bazat pe urmărirea ciclului de viață, a cheltuielilor pentru bunuri, echipamente și elemente de infrastructură. Reducerea timpului de răspuns este dată de accesul instant la informații prin intermediul internetului. Informațiile sunt asociate și interconectate, de la evaluarea stării de fapt și până la procesarea comenzilor. Astfel, se obține o mai bună calitate a proceselor și controlul costurilor asociate.

Soluția ARCHIBUS pentru management în administrație este complet integrată și se poate implementa rapid. Ea se amortizează în termen de 6-12 luni, oferind peste 10.000 de rapoarte disponibile direct. Arhitectura informatică deschisă permite schimbul ușor de date cu alte sisteme ERP. Structura scalabilă, modulară permite utilizatorilor alegerea și asamblarea acelor combinații de aplicații și opțiuni de implementare care se potrivesc cel mai bine cerințelor organizației și bugetului disponibil.

Informatii suplimentare puteti obtine de la Anne Linek, Business Developer, ARCHIBUS Solution Center – Romania, telefon 0755 15 78 11, e-mail anne.linek@asc-ro.com sau pe www.archibus.ro