Aproximativ 200 de angajaţi ai Consiliului Județean Gorj s-au specializat într-un proiect cu fonduri europene

Aproximativ 200 de angajaţi ai administraţiei judeţene s-au specializat în cadrul proiectului “Consolidarea sistemului de formare continuă a angajaţilor Consiliului Judeţean Gorj şi a instituţiilor subordonate”, finalizat joi. Cofinanţat din Fondul Social European, în cadrul Programului Operaţional Dezvoltarea Capacităţii Administrative, valoarea totală a proiectului a fost de 781.500 lei, fără TVA, suma eligibilă nerambursabilă fiind de aproximativ 679.000 de lei, reprezentând 98% din valoarea totală.

În urma derulării acestui proiect, la nivelul CJ Gorj au fost create două sisteme de formare internă, 20 de persoane au fost instruite în formare şi mentoring, 168 de persoane au fost instruite în domenii precum achiziţii publice, limbi străine, dezvoltarea proiectelor, licitarea şi managementul proiectelor, protecţia datelor cu caracter personal, stare civilă şi evidenţa persoanelor, iar 188 de persoane au participat la secţiunile de instruire în domeniile egalităţii de şanse şi dezvoltării durabile.

“Este una dintre cele mai importante activităţi care s-a desfăşurat pe perioada de implementare a proiectului. În orice instituţie, prioritatea este aceea de a avea forţa de muncă bine pregătită şi cu deschidere către obiectul său de activitate, cu finalitate de a asigura servicii de calitate cetăţenilor pe care îi deserveşte. Acest proiect, alături de alte proiecte din domeniul de dezvoltare a resurselor umane, a fost pentru noi o prioritate”, a declarat în cadrul conferinţei de finalizare a proiectului preşedintele CJ Gorj, Ion Călinoiu.

Obiectivul general al proiectului l-a reprezentat creşterea eficacităţii Consiliului Judeţean (CJ) Gorj şi a Direcţiei Comunitare Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Gorj şi a standardelor generale de cunoştinţe şi expertiză la nivelul funcţionarilor publici şi a personalului contractual. AGERPRES