Direcţia de Asistenţă Socială (DAS) Oradea lucrează la o aplicaţie online pentru înscrierea copiilor la creşă şi gestionarea bazei de date cu privire la copiii admişi, platforma urmând a fi finalizată până în luna iunie a acestui an, când încep înscrierile, a anunţat instituţia.

Potrivit comunicatului DASO, părinţii vor avea astfel posibilitatea să încarce toate documentele pe aplicaţie, pe site-ul https://www.daso-oradea.ro/ro, eficientizând astfel timpul alocat acestei acţiuni.

„Anul 2020 a fost primul an în care înscrierea copiilor la creşă s-a desfăşurat exclusiv pe mail, din cauza pandemiei, iar cu sprijinul acestei aplicaţii vom încerca să îmbunătăţim procesul de înscriere al copiilor”, se arată în comunicat.

Anunţul aplicaţiei online a fost prezentat în cadrul unei întâlniri la sediul DASO cu coordonatoarele celor 14 creşe publice din municipiul Oradea, la care a fost prezent noul director al DAS Oradea, Anca Grama şi directorul adjunct, Adina Ciucioiu.

În cadrul întâlnirii s-au purtat discuţii legate de funcţionarea creşelor, respectarea cu stricteţe a regulilor sanitare, achiziţionarea unor echipamente educaţionale şi de joacă pentru copii.

În ce priveşte prezenţa la creşă, sursa menţionează faptul că aceasta este „una bună”, având în vedere contextul pandemic actual. „Cu sprijinul municipalităţii am reuşit să asigurăm în această perioadă echipamentele şi materialele sanitare necesare desfăşurării activităţii creşelor într-un mediu sigur, conform normelor sanitare impuse de legislaţie. Administraţia locală este preocupată de buna funcţionare a creşelor din Oradea, de aceea în ultimii ani s-au făcut investiţii mari care au dus la crearea de bune condiţii în creşele noastre, dar şi în ceea ce priveşte extinderea unor creşe sau construirea Creşei din Parcul Industrial, pentru a creşte numărul de locuri pe care îl avem la dispoziţie şi pentru a veni în sprijinul părinţilor”, a subliniat directorul DASO, Anca Grama. AGERPRES