Peste l00 de administratori vor trebui sa treaca de testele municipalitatii sucevene, pentru a fi atestati definitiv.
Timp de doua saptamani, majoritatea administratorilor asociatiilor de proprietari din Suceava vor avea de „infruntat”” testele elaborate de o comisie de atestare din cadrul Primariei Suceava, in functie de rezultatele acestora fiind decisa fixarea lor pe post, ori inlocuirea lor cu alte persoane ce au obtinut atestarea de administratori.

Viceprimarul Angela Zarojanu, care face parte din aceasta comisie, a precizat ca testarea administratorilor si evaluarea dosarelor fiecaruia se face in flecare luni, miercuri si vineri. Ia ora 14.00, fiind programati cate 15 administratori pe zi.

„In prima serie vor fi testati 70 de administratori, care si-au inceput activitatea in 2002, iar in a doua serie, inca 35 de administratori, care pana acum si-au desfasurat activitatea in baza unei atestari temporare, valabila pe 3 ani. La evaluarea lor vor conta mult rezultatele testelor, dar si evaluarea activitatii lor de pana acum. Se iau in calcul reclamatiile facute la adresa lor, neregulile descoperite, modul in care au actionat pentru recuperarea datoriilor, implicarea lor in actiunile Primariei, ele”, a declarat Angela Zarojanu.

In urma primelor testari s-a constatat in cazul unor administratori ca au un comportament care lasa de dorit, nu informeaza suficient populatia, fac greseli evidente la calcularea penalitatilor la datoriile populatiei, dar au fost si cazuri exemplare, in care debitul catre furnizori este 0, care s-au ocupat si de renovarea fatadei blocurilor si a problemelor aparute la subsol.

„Celor care nu vor putea dovedi ca sint potriviti pentru aceasta activitate, le vom retrage definitiv atestatul de administratori si ii vom inlocui cu alte persoane, cure sint ates