Digitalizarea mediului de lucru, a consumului de produse și a fluxului de informații esențiale trebuie să se oglindească și la nivel administrativ. Pentru că, în fond, era digitală modernizează orașele, infrastructura și interacțiunea cu structurile statului.
Vedem tot mai des nevoia de a avea orașe verzi, la pachet cu nevoia de a avea o administrație complet digitalizată. Sunt câteva orașe din România care fac eforturi serioase, căutând să-i scutească pe contribuabili de drumuri și cozi inutile pe la ghișee. Însă, mai avem mult până când vom ajunge din urmă o țară model din acest punct de vedere: Estonia. Practic, acolo, interacțiunea cu administrația se face doar online, indiferent de nevoile pe care le are un cetățean.
Dacă până să ajungem din urmă Estonia mai avem, măcar digitalizarea ne oferă acum un acces facil la bunurile pe care ni le dorim. Chiar și la automobilele pe care ni le dorim.
Nissan este unul dintre constructorii care a înțeles rapid că Europa se digitalizează într-un ritm alert. În acest context, showroom-urile au nevoie de susținerea unei platforme online, care să completeze oferta de comercializare. În fond, o mare parte din comerțul de zi cu zi s-a mutat în online, acolo unde experiența de cumpărare s-a simplificat mult.
Nissan și-a diversificat modalitatea de vânzare a mașinilor în România încă de la debutul pandemiei. Astfel, poți comanda modelele mărcii japoneze online, direct de pe site, la adresa https://vanzari.nissan.ro/.
Pentru fiecare dintre modelele Juke, Qashqai, X-Trail sau Leaf sunt disponibile vehicule cu livrare imediată și oferte foarte atractive, actualizate permanent. Bineînțeles, beneficiile programelor Rabla se aplică și online. Clienții pot achita o taxă de rezervare a mașinii, în valoare de 500 de euro, sau o pot plăti chiar integral.
Și, pentru a respecta flexibilitatea celor care comandă o mașină astfel, Nissan poate livra mașina la domiciliul clientului. Pentru cei care vor să experimenteze în continuare emoția predării noului lor Nissan într-o atmosferă specifică mărcii, există posibilitatea clasică de a intra în posesia cheilor și în showroom.
Așadar, pe lângă accesul facil la informații, un utilizator de internet are acum acces la viitoarea sa mașină, mult mai simplu.