Numarul de petitii inregistrate pe semestrul I al acestui an la Primaria municipiului Targu-Jiu, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, a crescut cu 1.502.
Potrivit purtatorului de cuvant al acestei institutii, Constantin Cretan, din cele 30.097 de documente inregistrate pe perioada amintita, 26.040 au fost depuse la Centrul de informare a cetatenilor, iar 4.057 la Biroul regim stare civila. Principalele solicitari adresate de persoanele fizice vizeaza aspecte referitoare la eliberarea unor adeverinte de la registrul agricol – 5.830, a unor certificate de nomenclatura stradala – 1.562, efectuarea de anchete sociale, in vederea obtinerii unor drepturi prevazute de legislatia in vigoare – 1.282, eliberarea unor documentatii pe linie de urbanism, respectiv certificate – 965 si autorizatii – 543.
Cele 4.057 documente inregistrate la Biroul regim stare civila reprezinta petitii care s-au concretizat, intre altele, in eliberarea a 1.790 certificate de nastere, 584 de casatorie, 408 de deces si 509 livrete de familie. Au fost efectuate, de asemenea, 1.619 de inscrieri de mentiuni in registrele de stare civila.

„Din situatia comparativa rezulta ca, din punct de vedere statistic, a scazut cu 180 numarul persoanelor care solicita audiente si cu 55 al sesizarilor la telefonul 984, ceea ce ar putea sa insemne ca problemele cetatenilor sunt rezolvate operativ de serviciile de specialitate, fara a fi nevoie sa fie aduse la cunostinta directa a primarului”, a sustinut Cretan.