Un nou sistem de management al petitiilor in sectorul 6

Biroul Unic de Lucru cu Cetatenii din sectorul 6 a pus la punct un nou sistem de management al petitiilor, destinat organizarii si fluidizarii receptionarii acestora.
Primaria sectorului 6 devine, in acest fel, prima din Bucuresti unde, pentru rezolvarea diferitelor probleme, cetatenii beneficiaza de o solutie moderna si civilizata, care sa inlocuiasca “statul la coada”.

La intrare, cetatenilor le este eliberat un bon de ordine ce contine departamentul catre care sunt indrumati, numarul de ordine, data si ora emiterii, timpul mediu de asteptare si numarul de persoane aflate deja in asteptare.

Mai mult, prin intermediul acestui sistem informatizat, factorii de decizie din primarie pot analiza rapoartele statistice menite sa imbunatateasca receptia clientilor, pot sa supervizeze simultan mai multe zone de interfata cu cetatenii si pot reactiona in timp util. La Biroul Unic de Lucru cu Cetatenii se primesc, lunar, intre 2.500 si 3.000 de petitii.