Home Despre noi Staff Contact
Premiile de Excelenta Administratie.ro

Conferinţa Naţională de Management Modern în Administraţie


ADMINISTRATIE PUBLICA CENTRALA
ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA
MULTIMEDIA

Pornește în căutarea noului Renault Megane și îl poți câștiga! Te așteptăm în showroom!

Marti, 08 Aprilie 2014

Horia Georgescu: "Nu suntem de acord cu modificarea legii ANI pe incompatibilitatea aleșilor locali"

Președintele Agenției Naționale de Integritate (ANI), Horia Georgescu, a declarat marți că nu este de acord cu modificarea legii care reglementează incompatibilitatea și conflictul de interese în cazul aleșilor locali.
"Noi ne-am precizat poziția de-a lungul timpului. Legea trebuie aplicată. Nu suntem de acord cu o modificare a legislației atât timp cât pe rolul instanțelor sunt multe procese în care ANI este angrenată", a spus Horia Georgescu, la Palatul Parlamentului, răspunzând unei întrebări referitoare la discuțiile din mediul politic privind o eventuală modificare a Legii ANI.

Duminica, 06 Aprilie 2014

Birtalan József a fost numit la conducerea ANFP

birtalan_jozsef1.jpg Birtalan József a fost numit preşedinte al Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, cu rang de secretar de stat, informează un comunicat de presă remis de ANFP. Potrivit sursei citate, Birtalan József a mai fost la conducerea acestei instituţii, deţinând atât funcţia de vicepreşedinte, cât şi pe cea de preşedinte, în perioada 1999-2009.
"În cadrul evenimentului de învestire, noul preşedinte şi-a exprimat încrederea în profesionalismul personalului Agenţiei, îndemnând la seriozitate şi implicare, subliniind importanţa asigurării prestigiului instituţiei, dar şi al funcţionarilor publici. Prezent la ceremonie, Mircea Jorj, vicepreşedintele ANFP, a dat asigurări că şi în viitor va fi un sprijin important pentru bunul mers al instituţiei", se arată în comunicat.

MM Mediu
Primaria Giurgiu

Joi, 20 Martie 2014

Alina Bârgăuanu: "Administraţia publică trebuie să fie profesionalizată şi populată în cea mai mare parte de experţi"

Bargaoanu_Alina.jpgNevoia unei administraţii publice apolitice, reforma administrativă, descentralizarea şi absorbţia fondurilor europene au fost temele conferinţei organizate joi de Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative (SNSPA), în parteneriat cu Institutul Polonez din Bucureşti, Ambasada Marii Britanii la Bucureşti şi Ambasada Franţei, cu ocazia împlinirii a 25 de ani de la căderea comunismului în Europa Centrală şi de Est.
"Principalele teme care au fost abordate de vorbitorii polonezi, de cei din partea Ambasadei Marii Britanii şi de cei francezi gravitează toate în jurul ideii că administraţia publică trebuie să fie una profesionalizată şi populată în cea mai mare parte de experţi. Cred că Polonia oferă un foarte bun exemplu pentru România, sunt şi multe similitudini între cele două ţări în ceea ce priveşte populaţia, localizarea geografică, interesele de securitate, care, de exemplu, acum apar foarte evidente şi atunci o comparaţie cu modul în care Polonia a făcut reformă, inclusiv în administraţia publică, cred că este foarte relevantă pentru România", a subliniat rectorul SNSPA, Alina Bârgăuanu.

Joi, 20 Martie 2014

ANI a descoperit 21 de foşti sau actuali aleşi locali incompatibili

Agenţia Naţională de Integritate (ANI) a constatat existenţa stării de incompatibilitate în cazul a 21 de foşti sau actuali aleşi locali ca urmare a exercitării simultane de funcţii şi calităţi. Potrivit unui comunicat al ANI transmis joi, este vorba de şapte primari, un fost primar, şase viceprimari, trei consilieri locali, doi foşti consilieri locali şi doi foşti consilieri judeţeni.

Primaria Botosani

Duminica, 16 Martie 2014

A fost lansată a doua ediţie a Programului de Internship la nivelul administraţiei publice centrale

ponta_guvern.jpgGuvernul a lansat, la iniţiativa primului-ministru Victor Ponta, a doua ediţie a Programului de Internship la nivelul administraţiei publice centrale, informează un comunicat al Executivului.
Ca şi în cazul ediţiei precedente, pe parcursul a două luni (15 iulie-15 septembrie), candidaţii selectaţi vor participa la activităţile desfăşurate la Cancelaria Prim-Ministrului şi la Secretariatul General al Guvernului. O noutate a acestui an o reprezintă extinderea programului de Internship la nivelul tuturor ministerelor şi departamentelor din cadrul Executivului. Astfel, anul acesta studenţii şi tinerii absolvenţi pot opta pentru peste 170 de poziţii de stagiar disponibile.

Joi, 20 Februarie 2014

Co.N.A.S. explică ce pași trebuie urmați pentru obținerea acreditarii

jansen_bogdan_256.jpgPreședintele Comisiei Naționale de Acreditare a Spitalelor, medicul Bogdan George Jansen, sfătuiește unitățile sanitare cu paturi să se înscrie cât mai rapid în procesul de acreditare.

După o serie de conferințe de informare desfășurate pe parcursul anului trecut, în care specialiștii Co.N.A.S. au explicat întreaga procedură de acreditare, în prezența reprezentanților spitalelor, a consiliilor locale și județene, președintele CoNAS a reluat tema importanței acreditării unităților sanitare, într-o dezbatere organizată de Medien Conferences și a punctat etapele care trebuiesc urmate de echipele de management în vederea obținerii acreditării.

focality

Marti, 11 Februarie 2014

Președintele CoNAS anunță că spitalele neacreditate până în 2015 nu vor mai primi finanțare de la Casele de sănătate

jansen_bogdan_2.jpgSpitalele care nu vor primi acreditare până la sfârșitul anului 2015 nu vor intra în contract cu Casele de sănătate, a anunțat marți, în cadrul unei dezbateri, președintele Comisiei Naționale de Acreditare a Spitalelor (CoNAS), dr. Bogdan George Jansen. El a precizat că 77 de unități sanitare cu paturi dintr-un total de aproape 500 existente în țară au fost acreditate până în prezent.
"Am format aproximativ 500 de evaluatori externi pe care a trebuit să îi școlarizăm. În prima fază se acreditează actul managerial-administrativ. CoNAS nu dă amenzi, nu închide spitale, pune la dispoziție o serie de standarde. Poate nu toate cele 77 de spitale meritau să primească acreditate. Spitalele trebuie să se raporteze la un standard unic de calitate. Avem în vedere o procedură pentru a verifica anual spitalele care sunt acreditate și care mai au probleme de rezolvat și dacă acestea nu și le rezolvă își vor pierde acreditarea. Prin noua lege spitalelor care nu și-au rezolvat problemele li se va retrage acreditarea. Spitalele trebuie să fie acreditate până la sfârșitul anului 2015 și dacă nu au obținut acreditarea nu vor mai primi finanțare de la Casele de sănătate", a afirmat Jansen.

Luni, 03 Februarie 2014

STS ar putea fi reorganizat ca departament în MAI, condus de un secretar de stat numit de prim-ministru

STS_logo.jpgServiciul de Telecomunicaţii Speciale (STS) se reorganizează ca Departament de Telecomunicaţii Speciale în cadrul Ministerului Afacerilor Interne (MAI), fiind o structură cu personalitate juridică ce va fi condusă de un secretar de stat, ajutat de trei subsecretari de stat numiţi şi eliberaţi din funcţie prin decizie a prim-ministrului, potrivit proiectului de lege iniţiat de USL.
În proiectul care vizează modificarea Legii 92/1996 privind organizarea şi funcţionarea STS, a OUG 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, precum şi a altor acte normative se arată că la data intrării în vigoare a acestei legi MAI preia de la STS patrimoniul, bugetul, personalul şi posturile aferente.

cj iasi
kronemag

Miercuri, 29 Ianuarie 2014

Apel pentru competenţă în instituţiile publice de cultură adresat autorităţilor de artişti şi manageri culturali

Mai multe organizaţii culturale, manageri şi specialişti în politici culturale şi artişti au transmis miercuri un apel pentru competenţă autorităţilor în perspectiva organizării în acest an a unei serii de concursuri pentru ocuparea poziţiilor de manager în instituţiile publice de cultură. Cei aproape 80 de semnatari atrag atenţia Ministerului Culturii, Comisiilor de Cultură, Arte şi Mijloace de informare în masă ale Senatului şi Camerei Deputaţilor şi Primăriei Municipiului Bucureşti asupra "problemelor din procesul de selecţie şi evaluare".
"Organizarea concursurilor de management şi intrarea în legalitate, în unele cazuri după ani de zile de interimat, este o oportunitate pentru reînnoirea sistemului instituţional cultural din România. De aceea, facem apel la responsabilitatea pe care autorităţile publice - Ministerul Culturii, primării şi consilii judeţene - o au faţă de performanţa instituţiilor de cultură din subordine", menţionează sursa citată.

Luni, 27 Ianuarie 2014

Co.N.A.S. continuă în ritm susținut procesul de acreditare a unităților sanitare cu paturi

CONAS_LOGO.jpgComisia Națională de Acreditare a Spitalelor este singura instituție abilitată prin lege să evalueze și să acrediteze unitățile sanitare cu paturi aflate pe teritoriul României, indiferent de forma lor de proprietate, de serviciile medicale prestate sau de clasificarea acordată de Ministerul Sănătății.

În conformitate cu prevederile legale actuale, acreditarea se desfășoară în mai multe etape. Prima etapa se desfășoară în intervalul 2011-2015, urmând ca din ianuarie 2016 să demareze cea de-a doua etapă a evaluării și acreditării.



Pagina 1 / 89  >>>


Newsletter



Editorial
Întrebări pentru Liviu Dragnea
ionita_ion_m.jpg
Un editorial de Ion M. Ioniţă, publicat în ziarul "Adevărul" Citeste

das-instalatii.ro

Analiza
Creşterea preţului la energia termică poate duce la blocarea dezvoltării Bucureştiului
pieptea_cornel.jpg
O analiză de Cornel Pieptea, liderul grupului consilierilor PNL din Consiliul General al Capitalei. Citeste



Interviu
Gheorghe Falcă: "Ne-am propus ca Aradul să devină Capitală Culturală Europeană în 2021"
falca_gheorghe_.jpg
Postura politică trebuie dublată de cea de om al proiectelor, care s-a profesionalizat, a câştigat experienţă şi competenţă pe parcurs, fie în administraţia publică, fie în mediul privat, susţine democrat-liberalul Gheorghe Falcă, primarul municipiului Arad, într-un interviu acordat la împlinirea unui an din actualul mandat. Citeste


Compania saptamanii
Soluții ARCHIBUS pentru creșterea eficienței energetice în primării, școli și spitale
ARCHIBUS_Logo.jpg
În țările dezvoltate, managementul modern al patrimoniului de clădiri și infrastructură în domeniul administrației publice se realizează cu ajutorul unor platforme informatice integrate, administrate de persoanele responsabile cu exploatarea și întreținerea lor. România se aliniază, încet dar sigur, acestor tendințe.
Odată cu creșterea costurilor pentru utilități și impunerea standardelor pentru reducerea emisiilor de carbon, gestionarea eficientă a energiei a devenit realmente un factor de importanță pentru organizații. Modulul ARCHIBUS de Management al Energiei oferă mijloacele necesare pentru a sistematiza, evalua și a optimiza deciziile legate de cheltuielile cu energie și utilități și de a reduce consumul și costurile inutile. Citeste


Eveniment
Peste 130 de persoane au participat la Gala Premiilor de Excelenţă Administratie.ro. Vezi cine au fost laureaţii!
eabv_2013_premianti.jpg
Pe 24 octombrie a avut loc la Poiana Brașov cel mai important evenimant al toamnei din administrația publică: cea de-a IX-a ediție a Galei Premiilor de Excelenţă Administratie.ro, eveniment organizat de Portalul naţional de Administraţie publică www.Administratie.ro împreună cu Oameni şi Companii, alături de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici.
În cadrul Galei au fost premiați cei mai merituoși reprezentanți ai administrației publice locale și centrale, care s-au evidențiat în acest an prin eforturile pentru dezvoltarea acestui sistem, iniţiative pozitive şi proiecte de anvergură. Au participat peste 130 de persoane, lideri din administrația publică centrală și locală, precum și reprezentanți ai mediului de afaceri. Citeste

agerpres.ro

Semnal Editorial
SEMNAL EDITORIAL: "Managementul proiectelor cu finanţare europeană"
managementul_proiectelor.jpg
Editura C.H. Beck a publicat volumul "Managementul proiectelor cu finanţare europeană", scris de Daniela Florescu. Cartea are 240 de pagini şi poate fi achiziţionată la preţul de 30 de lei. Citeste

Idei pentru Lideri
Citate de Abraham Lincoln pentru comunicatori
Cel mai cunoscut preşedinte al Statelor Unite din secolul al XIX-lea, Abraham Lincoln, a fost izvor de inpiraţie pentru mulţi comunicatori timp de aproape două secole.
Pentru a aminti de înţelepciunea celui care a spus că "Votul este mai puternic decât glonţul", PR Daily a "tradus" câteva dintre citatele care-l au ca autor pe cel de-al 16-lea preşedinte american. Citeste


Vizitatori
counter