Primarul Resitei considera ca orasul are nevoie de un nou brand

Municipiul Resita are nevoie de un nou brand avand in vedere ca industria a decazut mult fata de perioada comunista, a afirmat luni, primarul urbei, Mihai Stepanescu, dupa ce a vizitat orasele Deva, Hunedoara si Targu Jiu.
Edilul sef a mai spus ca, asa cum, de pilda, Targu Jiu poarta pecetea marelui Constantin Brancusi, si Resita are nevoie de un brand.

Mihai Stepanescu a explicat ca despre industria resiteana nu se mai poate vorbi, din pacate, in termeni laudativi cum se vorbea altadata. Acesta este si motivul pentru care municipiul Resita are nevoie sa fie identificat cu altceva, care sa atraga interesul oamenilor de afaceri si al turistilor.

Referindu-se la activitatea primariile din cele trei municipii vizitate, edilul resitean a precizat ca a fost impresionat de modul de lucru, eficient si simplu.

“Multe dintre realizarile lor au fost obtinute, practic, cu putini bani, prin spirit gospodaresc. In aceste orase, s-a externalizat salubrizarea, iar punctele termice dezafectate se utilizeaza in scopuri sociale, deci cu totul altele decat cele comerciale. Mai mult, pentru Piata Centrala (de legume si de fructe) a municipiului Targu Jiu, care este mai mare decat a noastra, s-au cheltuit 1,5 milioane de lei, ceea ce inseamna mai putin de o jumatate fata de sumele care s-au utilizat la Resita”, a exemplificat primarul municipiului de pe Barzava.