Primăria Satu Mare a deschis un birou unic pentru serviciile subordonate

Primăria Satu Mare a deschis, la etajul patru al unui complex comercial, un birou unic unde sătmărenii îşi pot rezolva toate problemele care ţin de instituţiile subordonate administraţiei locale. Primarul Kereskenyi Gabor a declarat la deschiderea oficială că proprietarii complexului comercial nu au solicitat nicio chirie, contractul fiind încheiat pe o perioadă de 10 ani.

“Am lucrat încă de anul trecut la a crea o interfaţă mult mai eficientă cu cetăţenii. Iată că s-a realizat acest lucru prin încheierea unui contract de comodat, deci fără plată, cu complexul comercial. (…) Consider că am reuşit să facem un pas foarte important în ceea ce priveşte debirocratizarea serviciilor şi să nu îi purtăm pe oameni pe drumuri. Am reuşit să creăm condiţii mult mai bune şi mai comode nu numai pentru angajaţi, ştiţi foarte bine în ce condiţii au funcţionat Serviciul de Stare Civilă, mai ales Evidenţa Populaţiei, în spaţii improprii, dar mai ales pentru cetăţenii municipiului, care au de astăzi posibilitatea să vină şi să îşi rezolve treburile în condiţii de secolul XXI”, a declarat edilul.

În cadrul acestui birou unic funcţionează Serviciul de Evidenţa Persoanelor, Serviciul de Stare Civilă, Serviciul de Impunere Auto din cadrul Direcţiei de Impozite şi Taxe Locale, Serviciul Parcări din cadrul Administraţiei Domeniului Public, o casierie unde să poată fi plătite taxele şi impozitele locale. De asemenea, în noul birou există şi o angajată a Primăriei Satu Mare pe partea de relaţii cu publicul pentru a putea da informaţii despre alte subiecte.

Potrivit primarului municipiului Satu Mare, se intenţionează ca în acelaşi spaţiu să poată fi mutat şi Serviciul Paşapoarte. AGERPRES