Primăria Deva a lansat o aplicaţie interactivă pentru sesizările cetăţenilor

Primăria Deva a lansat o aplicaţie interactivă prin care cetăţenii pot depune sesizări oficiale către autoritatea locală, pe diferite probleme ce ţin de administraţie, iar funcţionarii instituţiei sunt obligaţi să le răspundă oamenilor în cel mult 30 de zile de la data înregistrării petiţiei.

Denumită “Deva24”, aplicaţia permite obţinerea unui număr de înregistrare oficial într-un registru electronic, sesizările fiind grupate pe mai multe categorii de activitate, care, în timp, pot fi extinse.

“Această aplicaţie este un instrument oficial de comunicare, diferit de comunicarea pe Facebook, în care mulţi cetăţeni îmi transmit problemele cu care se confruntă. Aplicaţia devine un instrument oficial de comunicare pentru că orice sesizare intră în circuitul oficial cu un număr de înregistrare. Primăria este obligată să răspundă petentului în maximum 30 de zile”, a declarat primarul municipiului Deva, Florin Oancea.

Aplicaţia “Deva24” conţine şi o hartă interactivă pe care problemele sesizate de cetăţeni vor fi evidenţiate cu o bulină, care va deveni de culoare verde dacă situaţia semnalată de oameni s-a rezolvat.

Aplicaţia poate fi descărcată gratuit de pe site-ul Primăriei Deva sau din magazinele specializate pentru Android. AGERPRES