Peste 1.300 de pietreni şi-au instalat aplicaţia Piatra Neamţ City App

Primarul municipiului Piatra-Neamţ, Dragoş Chitic, consideră utile aplicaţia mobilă Piatra Neamţ City App şi website-ul www.piatraneamtcity.ro, lansate în urmă cu două luni de zile, şi susţine că aceste instrumente facilitează dialogul între administraţia publică şi cetăţeni şi promovează turistic oraşul. De la momentul lansării, în 4 iulie, aplicaţia a avut peste 1.300 de download-uri şi au fost raportate 82 de incidente în oraş, dintre care mai bine de jumătate au fost rezolvate deja.

“Piatra Neamţ CityApp este un instrument care se dovedeşte util, fiind folosit de către pietreni nu doar ca un canal de transmitere a sesizărilor sau a problemelor, ci şi a propunerilor pe care le au. De asemenea, feedback-ul pe care l-am avut din partea sectorului privat, a operatorilor economici care şi-au creeat cont pe aplicaţie, a fost unul foarte bun şi acest lucru mă face să am încredere că vom reuşi, ca administraţie, să fim mai aproape de cetăţeni, să sprijinim mediul de afaceri local şi să ne promovăm oraşul”, a declarat primarul Dragoş Chitic.

Ghidul turistic digital vine în ajutorul turiştilor care vizitează oraşul, oferind informaţii utile legate de obiectivele de interes turistic, trasee şi rute turistice, cazări, servicii şi activităţi de petrecere a timpului liber. Agenţii economici din turism, HORECA, organizatorii de evenimente au şi ei la dispoziţie un nou mijloc gratuit şi centralizat de promovare, unde îşi pot prezenta ofertele de servicii şi le pot actualiza în timp real. Până în prezent, 265 de operatori economici din Piatra-Neamţ şi-au creeat cont pe aplicaţia CityApp.

Prin intermediul modulului de raportări incidente, cetăţenii pot reclama, de pe telefonul mobil, incidente din categorii diverse, precum străzi şi iluminat, gunoi şi vandalism, trafic auto, semne de circulaţie, parcări, mediu, apă şi canalizare, transport în comun, diverse construcţii. AGERPRES