“Oferim solutii de comunicatii personalizate pentru fiecare institutie in parte”

orange_logo.jpgSustine Daniela Comaniceanu, Corporate Service Delivery Manager Orange Romania, intr-un interviu acordat in exclusivitate pentru www.Administratie.ro.

Aceasta detaliaza oferta companiei Orange pentru institutiile din sectorul public, serviciile oferite clientilor post implementare si modalitatea in care reprezentantii institutiilor din administratie pot solicita mai multe amanunte in privinta optimizarii propriilor sisteme de comunicatii.

– Doamna Daniela Comaniceanu, oferta de produse si servicii a companiei Orange se adreseaza si sectorului public la nivel central si local. Care este oferta Orange pentru Sectorul Public si ce contine ea special fata de ofertele destinate altor sectoare?

– Solutiile Orange sunt personalizate in functie de necesitatile de comunicare specifice fiecarei institutii in parte. Oferta nostra integreaza toate serviciile de comunicatii necesare in desfasurarea activitatii de zi cu zi si anume: voce fixa si mobila, transmisii de date fixe si mobile, Internet. Folosim cele mai noi tehnologii pentru a conferi flexibilitatea si mobilitatea de care serviciul public are nevoie pentru o activitate eficienta.

– Exista un departament anume care se ocupa de solutiile destinate sectorului public? In ce fel sprijina compania dezvoltarea comunicarii si a dialogului cu sectorul public, cat de implicata este in astfel de masuri si care este strategia pe termen mediu si lung in acest sens?

– In cadrul departamentului Business to Business din Orange Romania exista un departament specializat, cu ajutorul caruia construim relatii de parteneriat bazate pe onestitate si incredere oferind solutii personalizate in functie de necesitatile partenerilor din sectorul public.

– Se asigura si consultanta post implementare a unui serviciu in vederea optimizarii costurilor?

– Una din prioritatile noastre este sa fim permanent in legatura cu clientii nostri, sa aflam care sunt necesitatile lor de comunicare, ce fel de aplicatii le sunt utile si cum doresc sa comunice cu noi. De aceea, punem la dispozitia partenerilor nostri o echipa dedicata serviciilor operationale si postvanzare pe toata perioada contractuala.

– Care este modalitatea prin care Orange face cunoscute la acest moment solutiile sale destinate sectorului public, catre acest segment?

– Informatiile despre ofertele comerciale, produsele si serviciile Orange sunt disponibile pe pagina noastra de internet la www.orange.ro/business-services. De asemenea, cei interesati pot primi detalii si pot beneficia de asistenta prin intermediul Serviciul Clienti Corporate.

– Daca am face parte din administratia publica si am dori sa solicitam mai multe informatii despre oferta Orange destinata sectorului public, cu cine ar trebui sa luam legatura?

– In cazul acesta ar trebui sa va adresati Serviciul Clienti Corporate, la numarul scurt 410, apel gratuit de pe telefonul mobil sau la 021.2033410.

Articol realizat de Oana Teodorescu.