MDRAPFE a demarat o licitaţie de peste 13 milioane de lei pentru a derula o campanie de comunicare

Ministerul Dezvoltării Regionale, Administraţiei Publice şi Fondurilor Europene (MDRAPFE) a demarat o licitaţie deschisă cu o valoare de peste 13 milioane de lei pentru a derula “o campanie de comunicare pentru promovarea oportunităţilor de finanţare“, potrivit unui anunţ publicat în SEAP. Anunţul implică încheierea unui acord-cadru cu trei agenţi economici, cu o durată de 18 luni şi cu o valoare estimată la 13.335.768,07 lei, fără TVA.

Obiectul acordului-cadru pe care vrea să îl încheie MDRAPFE “îl constituie crearea şi derularea/ difuzarea unei campanii de comunicare care va presupune: un concept de comunicare, minim 40 – maxim 100 spoturi video de 30 de secunde realizate în tehnica animaţie 3D (creaţie, producţie şi difuzare), difuzarea spoturilor video conform media planului şi campanie de promovare a spoturilor prin social media, pe canalele Fecebook şi Youtube”.

Criteriul de atribuire a contractului este cel mai bun raport calitate-preţ, iar principalele modalităţi de finanţare şi plată sunt reprezentate de Programul Operaţional Asistenţă Tehnica 2014-2020.

Termenul limită pentru primirea ofertelor este 1 februarie, ora 16,00, iar data limită de evaluare a ofertelor, în SEAP, este 26 februarie, ora 18,00. AGERPRES