Liderul tichetelor sociale din România a fost acreditat să emită tichete sociale de grădiniţă

tichet_tsg.jpgCu o cotă de piaţă de aproximativ 65%, Up România (fosta Cheque Dejeuner România), liderul tichetelor sociale din România, anunţă autorizarea obţinută de la Ministerul de Finanţe pentru emiterea de tichete sociale de grădiniţă. În valoare lunară de 50 de lei de persoană, acestea sunt acordate de Guvern pentru familiile cu venituri mici în vederea încurajării educaţiei timpurii şi susţinerii copiilor fără posibilităţi materiale pe parcursul anilor de grădiniţă.

Up România are peste 500 de precontracte cu primării din ţară ale căror comenzi pot fi onorate imediat ce autorităţile locale vor formula solicitări pentru beneficiarii identificaţi.

Tichetele sociale de grădiniţă pot fi personalizate în funcție de opțiunea autorității contractante, cu sigla instituţiilor responsabile şi pot include mesaje special gândite pentru beneficiari. De asemenea, Up România vine in spijinul instituției asigurând o gestiune simplă şi eficientă pentru fiecare etapă: comandă, livrare, stocare, distribuire.

Tichetul social pentru grădiniţă vine ca o continuare a strategiei companiei de a dezvolta produse sociale care contribuie la creşterea puterii de cumpărare şi, implicit, a calităţii vieţii pentru persoanele defavorizate. Up România este un partener tradiţional al direcţiilor de asistenţă socială alături de care sunt implementate programe sociale prin intermediul tichetului social în peste 40 de comunităţi, facilitând accesul persoanelor cu dificultăţi materiale sau handicap la alimente, medicamente, servicii medicale, achiziţia de rechizite şi cărţi pentru şcolari.

“Up România confirmă angajamentul luat pentru susţinerea categoriilor defavorizate şi creşterea integrării acestora în societate printr-o calitate mai bună a vieţii. Determinarea noastră este cu atât mai mare cu cât vorbim de copii şi de viitorul lor, iar Up România va face toate demersurile necesare pentru ca acest program să-şi atingă obiectivele”, a declarat Elena Pap, directorul general al Up România.

Up România a demarat deja crearea unei reţele de magazine care să accepte produsele specifice acestei legi: alimente, produse de igienă, îmbrăcăminte şi încălţăminte, rechizite şi articole pentru şcoală.

Tichetul social pentru gradiniţă este reglementat de Legea nr. 248 / 2015 şi normele metodologice aferente, acesta făcând parte din pachetul anti-sărăcie propus recent de Guvern. Este un instrument de stimulare a nivelului de educaţie prin care se doreşte creşterea frecvenţei la gradiniţă a copiilor din familiile defavorizate. Astfel, copiii beneficiază de acest stimulent de la 3 ani până când împlinesc 6 ani, iar venitul lunar pe membru de familie nu trebuie să depăşească 284 lei.

Stimulentele educaţionale acordate sub formă de tichete sociale de grădiniţă prezintă avantaje nete faţă de o alocare directă de bani prin faptul că: se reduc considerabil cheltuielile administrative, se asigură o garanţie în privinţa utilizării corecte a fondurilor alocate, se poate monitoriza utilizarea lor în reţeaua de magazine special construită de Up România, se asigură returnarea şi rambursarea acestora, se susţine comerţul local de proximitate.

Grupul Up

Grupul Up este un grup internațional independent și solid, care aparține salariaților săi. Comercializează produse și servicii sub diferite forme: cecuri, carduri sau aplicații mobile în 17 țări. În fiecare zi, însoțește peste 26 de milioane de persoane din întreaga lume. În 2015, Grupul Chèque Déjeuner a devenit Grupul Up: un nume al progresului, dinamismului şi optimismului, care reflectă diversitatea ofertei sale.

Up România

Up România îşi propune să ofere clienţilor şi partenerilor săi servicii integrate care să le simplifice interacţiunile, procesele, deciziile, adoptând o atitudine de înţelegere profund umană a nevoilor acestora şi susţinând bunele practici de responsabilitate socială. Misiunea noastră este să aducem valoare prin empatie, printr-o înţelegere a nevoilor şi o atitudine deschisă faţă de clienţi şi parteneri. Valorile noastre ne ghidează în toate acţiunile. În servicii, responsabilitatea este o valoare cheie pentru că ea este sinonimă cu… însăşi acţiunea de a presta servicii. Responsabilitatea înseamnă o asumare curajoasă a unor sarcini suplimentare pentru a face viaţa mai simplă celorlalţi. A înţelege ce-şi doresc clienţii este premiza pentru soluţii care să conteze şi să facă diferenţa pentru ei.