“Extinderea la nivel naţional este următorul pas pe care am dori să-l facem în dezvoltarea firmei noastre”

schwartz_dan (1).jpgDeclară Dan Schwartz, Managing Partner în cadrul companiei SCOT & COMPANY CONSULTING, în interviul acordat în exclusivitate Portalului Naţional www.Administratie.ro.

Acesta precizează că, având un număr de şapte parteneri şi 40 de angajaţi şi colaboratori, precum şi cu o cifră de afaceri de peste 1,5 milioane Euro anual, Scot se situează în momentul de faţă în elita firmelor de consultanţă şi audit din România.

– Domnule Dan Schwartz, SCOT & COMPANY CONSULTING activează pe piaţa serviciilor profesionale de contabilitate şi audit financiar de 16 ani. Cum s-a dezvoltat compania de-a lungul acestor ani şi care au fost cele mai importante realizări ale sale?

– Scot a debutat în 1994 ca o mică firmă ce activa în domeniul serviciilor profesionale. La vremea respectivă, piaţa serviciilor de contabilitate şi consultanţă avea caracter incipient, atât cererea, cât mai ales oferta de astfel de servicii fiind limitate. Cu toate acestea, Scot a reuşit să se impună rapid drept un grup de profesionişti de elită, buni cunoscători ai secretelor meseriei contabile, gata oricând să răspundă celor mai exigente cerinţe ale clienţilor săi. În acelaşi timp, Scot a devenit o companie cunoscută şi apreciată pentru atitudinea pozitivă faţă de necesitatea de educaţie profesională continuă a partenerilor şi a staff-ului său şi pentru promovarea celor mai exigente standarde profesionale şi de etică.

Cu un număr de şapte parteneri şi 40 de angajaţi şi colaboratori, precum şi cu o cifră de afaceri de peste 1,5 milioane Euro anual, Scot se situează astăzi în elita firmelor de consultanţă şi audit din România. Clienţii noştri sunt companii prestigioase, româneşti şi internaţionale, de dimensiuni medii sau mari, precum şi organizaţii non-profit de prestigiu.

Scot este membră a CECCAR, a Camerei Auditorilor Financiari din România şi a Camerei Consultanţilor Fiscali. Începând cu anul 2008, calitatea serviciilor noastre a fost recunoscută internaţional, Scot devenind firmă corespondentă în România a RSM International, a şasea reţea de firme de audit şi consultanţă din lume.

– Ce alte servicii oferă compania pe lângă cele de contabilitate şi audit financiar?

– În afara serviciilor de audit (atât extern, cât şi intern) şi susţinerea evidenţelor contabile, Scot oferă servicii precum: consultanţă şi planificare fiscală, asistenţa clienţilor în cazul inspecţiilor fiscale, evidenţa salariilor, consultanţă de afaceri, întocmirea de documentaţii în vederea obţinerii creditelor bancare şi de planuri de afaceri, servicii de consultanţă privind restructurări, fuziuni, achiziţii de întreprinderi, servicii de due-diligence, verificări ale evidenţelor fiscale, certificări de declaraţii de impunere, întocmire de documentaţii de preţuri de transfer, susţinerea evidenţelor şi raportărilor TVA pentru persoane nerezidente etc.

– Descrieţi-ne puţin componenţa companiei: câţi experţi contabili, câţi auditori financiari, câţi consultanţi cuprinde firma în prezent?

– Compania este structurată în departamente: servicii contabile, audit şi alte servicii de asigurare, business advisory, taxe şi payroll. Toţi cei şapte parteneri sunt experţi contabili şi consultanţi fiscali, iar şase dintre ei sunt şi auditori financiari. Scot foloseşte, de asemenea, serviciile a patru colaboratori auditori financiari şi consultanţi fiscali. Un număr semnificativ de persoane angajate în Scot frecventează cursurile ACCA.

– Ştiu că aveţi clienţi din multe domenii de activitate. Scot & Company Consulting oferă consultanţă pentru orice domeniu de activitate sau deţine expertiză pe anumite sectoare?

– Scot oferă servicii de consultanţă în aproape toate zonele de interes pentru mediul de afaceri. În acelaşi timp, personalul nostru este capabil de a oferi servicii specializate în domenii cum ar fi retail, real-estate, producţie industrială, leasing şi alte servicii financiare nebancare, fuziuni şi achiziţii, servicii media, IT şi internet. De asemenea, putem oferi servicii profesionale organizaţiilor non-profit de orice tip, româneşti şi/sau internaţionale.

– Ce credeţi că face diferenţa între Scot & Company Consulting şi alte companii care există pe această piaţă?

– Pe scurt, cred că diferenţa dintre noi şi alte companii de consultanţă de pe piaţă este dată de atenţia specială pe care o acordăm clienţilor noştri, de calitatea serviciilor şi de profesionalismul şi dorinţa de învăţare continuă specifice firmei Scot.

– Anul 2010 este un an destul de problematic pentru majoritatea domeniilor. La ce strategie veţi recurge în acest context?

– Strategia actuală a companiei noastre constă în a ne pregăti acum pentru viitor. Din acest motiv, acordăm o atenţie deosebită atragerii şi păstrării de personal calificat şi având calităţi profesionale deosebite, procesului de educaţie profesională continuă, politicii de promovare a serviciilor şi imaginii companiei, politicii de investiţii şi dezvoltare.

– Ce proiecte aveţi pentru viitorul apropiat? Plănuiţi o extindere la nivel naţional?

– Extinderea la nivel naţional este următorul pas pe care am dori să-l facem în dezvoltarea firmei noastre. În acest sens suntem interesaţi de orice forme de colaborare, inclusiv fuziuni şi achiziţii.