Aproape 200 de propuneri pentru brandul municipiului Oradea

Primăria Oradea a primit aproape 200 de propuneri pentru brandul municipiului care va fi stabili în cadrul unui concurs al cărui premiu este de 47.000 de lei, termenul de evaluare a acestora fiind prelungit până după Sărbătorile de Paşte.

“Cele 184 de propuneri de brand au venit din toată ţara. Din Oradea, din judeţ, de la Timişoara, Cluj, Bucureşti şi multe alte oraşe. Potrivit regulamentului de concurs, în condiţiile unui număr mare de propuneri, putem prelungi perioada de evaluare cu 15 zile”, a declarat directorul Asociaţiei pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune (APTOR), Mihai Jurcă.

Concursul lansat de APTOR s-a încheiat pe 11 martie şi, aşa cum s-a anunţat iniţial, juriul avea la dispoziţie 15 zile lucrătoare să analizeze ofertele depuse, începând cu data de 12 martie, până în data de 30 martie, însă primăria a anunţat vineri prelungirea termenului cu alte 15 zile.

“Dacă vom reuşi să deliberăm mai repede, vom ieşi în presă pentru a anunţa rezultatul acestui concurs organizat pentru identificarea însemnului grafic care reprezintă cel mai bine valorile oraşului Oradea”, a mai spus Jurcă.

Concursul a fost lansat la începutul lunii februarie de APTOR, premiul acestuia fiind de 47.000 de lei brut. Directorul APTOR, Mihai Jurcă, a precizat anterior într-o conferinţă de presă că, după finalizarea acestui proces, logo-ul va fi implementat într-un manual de brand şi într-un plan de marketing. AGERPRES